051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » سئو و بهینه سازی سایت » تکنیک های سئو » 200 نکته ی طلایی سئو – بخش2.لینک سازی1
200 نکته ی طلایی سئو – بخش2.لینک سازی1
تکنیک های سئو, سئو و بهینه سازی سایت 9 اکتبر 2018

200 نکته ی طلایی سئو – بخش2.لینک سازی1

پرستو بخشی پرستو بخشی

200 نکته ی طلایی سئو – بخش2.لینک سازی1

در این مقاله قصد داریم تا در مورد 200 نکته ی طلایی سئو، بخش لینک سازی را خدمت شما عرض کنیم . همانطور که میدانید امروزه اهمیت و فواید طراحی سایت بر کسی پوشیده نیست . در حال حاضر اکثر صاحبین کسب و کار ها برای پیشرفت تجارت خود و هم سو بودن با شرایط دیجیتالی الان تصمیم گرفتند تا با استفاده از طراحی سایت رنگ جدیدی به تجارت خود ببخشند .

اما طراحی سایت همه ی ماجرا نیست . شما با طراحی سایت برای خودتان تنها نیمی از راه را طی کرده اید . در اینجا با موضوع مهم دیگری رو به رو می شوید ان هم دیده شدن شما توسط کاربران انلاین در فضای مجازی است . برای بهتر و بیشتر دیده شدن شما نیاز است که وب سایت شما بهینه سازی شود . درصد زیادی از افراد به دنبال راه کار هایی برای بهبود سئوی سایت خود هستند .

برای بهبود سئو باید بخش های مختلفی را سامان دهی کنید . به علت طولانی بودن مطلب ما این نکات و تکنیک ها را در چند مقاله برای شما جمع اوری کردیم .

برای رتبه گرفتن در جستجو باید به لینک سازی رجوع کنیم

طبق نحقیقات و مطالعاتی که در مورد رتبه بندی سئو انجام داده ایم، متوجه شدیم که لینک سازی هنوز هم جز محبوب ترین راه کار ها است . لینک سازی ارتباط مستقیمی با رتبه بندی گوگل دارد .

معیارهای بک‌ لینک در مقابل معیارهای بر صفحه

پس همان طور که گفته شد اگر می خواهید رتبه کسب کنید باید لینک بسازید .

لینک گرفتن از سایت هایی با DR بالا

شما می توانید برای تقویت ساییتان به سایت هایی که امتیاز DR خوبی دارند لینک بدهید . منظور از سایت هایی که DR بالایی دارند، یعنی وب سایت هایی که   خوبی دارند . منظور ما این است که اگر شما از این گونه وب سایت ها لینک بگیرید روی رتبه ی سایت شما تاثیر چشم گیری خواهند داشت .

برای برسی DR هر وب سایتی می توانید از ابزار ها استفاده کنید تا کار شما را راحت کنند . یکی از این ابزار های کارامد ابزار Site Explorer می باشد . یک ابزار دیگر هم وجود دارد که می توانید از ان برای این کار استفاده کنید . اسم این ابزار Open Site Explorer می باشد که می توانید توسط ان به صورت روزانه 3 لینک را می توانید برسی کنید . این ابزار را در سایت  moz.com می توانید پیدا کنید و طریقه ی دسترسی به ان به صورت زیر می باشد :

  • به صفحه‌ ی ” Open Site Explorer ” مراجعه کنید .
  • دامنه ی مورد نظرتان را وارد کنید .
  • روی ” Search ” کلیک کنید .
  • عدد ” DOMAIN AUTHORITY ” مربوطه بیان‌ گر اتوریتی دامنه مورد نظر است .

اتوریتی یا ارزش دامنه DA

همچنین طریقه ی استفاده از ابزار Site Explorer که می توانید ان را در سایت Ahrefs.com بیابید به صورت زیر می باشد :

  • به صفحه‌ ی ” Site Explorer ” مراجعه کنید .
  • دامنه ی  مورد نظرتان را وارد کنید .
  • روی ” Explore ” کلیک کنید .
  • عدد DR مربوطه بیان‌ گر اتوریتی دامنه مورد نظر است .

اتوریتی

اجازه دهید یک موضوع مهم را خدمت شما عرض کنم . سایت Ahrefs برای هر وب سایتی یک امتیاز DR بین 0 تا 100 در نظر گرفته است . سایتی که 0 بگیرد یعنی هیچ اتوریتی (authority) ندارد . مثل سایتی که به تازگی درست شده است و لینک داخلی ندارد . سایتی که 100 می‌ گیرد هم دارای بالا ترین اتوریتی است . این امتیاز بر اساس خلاصه‌ ای کلی از پروفایل بک‌ لینک (backlink) ان سایت محاسبه می‌ شود .

لینک گرفتن از سایت هایی با UR بالا

یکی از راه های مناسب برای لینک سازی این است که از سایت هایی که امتیاز UR بالایی دارند بک لینک بگیریم . ممکن است برایتان سوال شود که UR چیست ؟ URL Rating ) UR ) یا همان ارزش دامنه معیاری است که میزان اتوریتی یک صحفه را بر اساس پروفایل بک‌ لینک اندازه‌ گیری می‌ کند . این معیار مشابه Page Authority یا همون PA سایت moz.com است .

صفحاتی که امتیاز UR بالایی دارند، احتمالاً لینک‌ های خیلی زیادی را بدست آورده اند . در واقع عصاره لینک (link juice) خیلی بالایی دارند تا ارزش لینک منتقل شود . شما می‌ توانید امتیاز UR هر صفحه‌ ای را در Site Explorer و در قسمت overview ببینید .  همچنین می‌ توانید از ابزار Open Site Explorer نیز استفاده کنید . روش استفاده از این ابزار به شرح زیر است :

  • به صفحه‌ ی ” Open Site Explorer ” مراجعه کنید .
  • دامنه ی مورد نظرتان را وارد کنید .
  • روی ” Search ” کلیک کنید .
  • عدد ” PAGE AUTHORITY ” مربوطه بیان‌ گر اتوریتی صفحه‌ ی مورد نظر است .

اتوریتی یا ارزش صفحه PA

هم چنین برای استفاده از ابزار Site Explorer به ترتیب زیر کنید :

  • به صفحه‌ ی ” Site Explorer ” مراجعه کنید .
  • دامنه ی مورد نظرتان را وارد کنید .
  • روی ” Explore ” کلیک کنید .
  • عدد UR مربوطه بیان‌ گر اتوریتی صفحه‌ ی مورد نظر است .

ارزش یا اتوریتی صفحه UR

برای لینک سازی بهتر از داخل محتوا لینک بگیرید

لینک های داخل محتوا بیشترین ارزش را دارند پس سعی کنید از داخل محتوا لینک بگیرید . زمانی که مرورگر گوگل تصمیم می گیرد که به هر لینک چه وزنی را اختصاص دهد، شانس کلیک شدن ان را هم به عنوان یکی از فاکتور ها در نظرد می گیرد . گوگل یک امتیاز نامه ای را در سال 2004 مطرح کرد . این امتیاز نامه در سال 2010 با عنوان ” Reasonable Surfer ” ایجاد کرد و نحوه ی وزن دهی را به طور کامل و واضح توضیح داده است .

احتمال کلیک‌ شدن لینک‌ های متنی که از داخل محتوا باشند بیشتر است . پس منطقی می باشد که این‌ طور فرض کنیم ان‌ ها بیشترین ارزش را دارند .

جایگاه لینک

از لینک سازی بی کیفیت خودداری کنید

سعی کنید تا جایی که امکان دارد از لینک سازی بدون برنامه ریزی و بی کیفیت خوددادری کنید . بهتره است که وقت خودتان را با ساختن لینک های اسپم تلف نکنید . دلیل ان هم مشخص است چون این لینک ها موثر نیستند . همچنین در بعضی موارد باعث جریمه شدن وب سایت شما از جهت گوگل می شوند .

از anchor text استفاده کنید

anchor text یعنی همان لینک های داخل متن . سعی کنید تا جایی که می توانید از این لینک سازی استفاده کنید . چون هنوز هم گوگل به این گونه لینک سازی ها امتیاز می دهد و در رتبه بندی تاثیر دارند . کمی پیش تحقیق گسترده‌ ای را روی ۱۶۰۰۰ کلمه‌ ی کلیدی انجام دادند و متوجه شدند ان‌ هایی که در متن anchor استفاده شدند هنوز هم تاثیر زیادی در رتبه‌ بندی جستجو دارند .

متن anchor

تحقیقات همچنین نشان داد که ” sweet spot ”  برای  anchor text هایی که دقیقا منطبق بودند، حدود 2% و برای anchor text هایی که انطباق جزئی داشتند، حدود 30% بود .

ایجاد تنوع در anchor text

سعی کنید در ساخت anchor text ها تنوع را رعایت کنید تا از جریمه شدن توسط گوگل جلوگیری کنید . یعنی حدودا در یک لینک از ان سه لینکی که در متن می سازید باید شامل ان کلمه ی کلیدی باشد که برای کسب رتبه مد نظرتان است .

مقدار هایی بیشتر از این اندازه، ممکن است باعث شود تا “ الگوریتم Google Penguin ” شما را جریمه کند و به دردسر بیافتید . پس مطمئن شوید که anchor text های شما متنوع باشند .

ساخت لینک هایی که ترافیک واقعی به دنبال دارند

به غیر از معیارها و محل‌ قرار گیری و anchor text، بهترین لینکی که می‌ توانید برای سایتتان بسازید چیست ؟ به طور ساده بخواهیم برایتان توضیح دهیم یعنی، لینکی که بازدید ارسالی یا همان ” referral traffic ” واقعی برای شما ایجاد کند . کمی فکر کنید مگر هدف ما از لینک سازی همین نیست ؟

خیلی ها می پرسند چه لینک هایی خوبه است ؟ باید به شما بگوییم که هر لینکی که موجب ایجاد بازدید ارسالی اصیل به وب سایت شما شود، برای کسب‌ و کار و سئوی سایتتان مناسب است . همچنین این نوع لینک‌ ها نسبت به الگوریتم‌ های جدید گوگل در آینده امنیت دارند .

بعد از لینک سازی وضعیت ان ها را به طور منظم برسی کنید

برسی وضعیت لینک ها شاید یه اندازه ی خود لینک سازی اهمیت داشته باشد پس ان را جدی بگیرید . مهم است که شما ان ها را به طور منظم برسی کنید زیرا بهتر است که لینک های بی کیفیت و یا مشکوک نداشته باشید . این گونه لینک سازی می توانید نشانه ای سئوی منفی یا همان سئوی کلاه سیاه باشد .

همچنین باید لینک هایی را که در مسیر تان قرار می گیرند را برسی کنید . ممکن است برخی از ان ها مناسب و مفید باشد .

همچنین می توانید برای برسی وضعیت لینک از بزار ” Site Explorer ” را که در سایت Ahrefs می باشد استفاده کنید .

برای استفاده از ابزار Site Explorer می توانید به صورت زیر عمل کنید :

  • به صفحه‌ ی ” Site Explorer ” مراجعه کنید .
  • دامنه ی مورد نظر را وارد کنید .
  • روی ” Explore ” کلیک کنید .
  • از بخش ” Backlink Profile ” رو ” Backlink ” کلیک کنید .
  • حالا روی ” Export ” کلیک کنید .

خروجی گرفتن از بک لینک‌ ها

با استفاده از ایمیل و عکس و العمل سریع به فرصت های لینک سازی موفقیت خود را افزایش دهید

یک روش ساده برای افزایش میزان موفقیت با استفاده از بر قراری ارتباط با ایمیل وجود دارد و ان هم زمان‌ بندی است . وقتی که یک مقاله تقریبا جدید باشد، احتمال اینکه یه بلاگر لینک شما را اضافه کند بیشتر می شود . برای اینکه محتوای تازه‌ ای را برای کلمه‌ ی کلیدیتان پیدا کنید، کافیه یک alert را برای عبارت مورد نظر در Ahrefs تنظیم کنید .

برای تنظیم alert به صورت زیر غمل کنید :

  • به صفحه‌ی “ Alert ” مراجعه کنید .
  • به بخش ” Mentions ” مراجعه کنید .
  • روی ” Add Alert ” کلیک کنید .
  • عبارت کلیدی مورد نظرتون رو در کادر ” Search query ” وارد کنید .
  • سایر موارد رو طبق نیاز تنظیم کنید .
  • روی ” Add ” کلیک کنید .

هشدار عبارت کلیدی

یک ابزار دیگر هم برای این کار وجود دارد به اسم Google Alert . برای استفاده از این ابزار به روش زیر عمل کنید :

  • به ” Google Alert ” مراجعه کنید .
  • در کادر ” Create an alert about ” عبارت مورد نظرتون را بنویسید .
  • بعد ایمیلتان را وارد کنید .
  • در صورت نیاز روی ” Show options ” کلیک کنید و تنظیمات مورد نظرتان را اعمال کنید .
  • در نهایت روی ” Create Alert ” کلیک کنید .

Alert گوگل برای عبارت

حال در هر زمان که گوگل هر چیزی را که شامل عبارت کلیدی مورد نظر شما است، ایندکس کند، از طریق ایمیل شما را اگاه می کند . سپس کار شما این است که بک لینک شیرین را دریافت کنید .

قبل از اینکه سراغ بلاگر ها بروید و درخواست لینک کنید، پست‌ هایشان را در شبکه‎های اجتماعی منتشر کنید

مطمئنا زمانی که شما برای فردی کاری انجام دهید احتمال اینکه ان فرد هم برای شما کاری انجام دهد بالا  می رود . پس حتما این کار را انجام دهید و حتما از @ برای اشاره کردن به نویسنده ی مربوط استفاده کنید تا متوجه شود که شما مقاله‌ اش را به اشتراک گذاشتید .

لحن خود را با طرف مقابلات تنظیم کنید

در بیشتر ایمیل هایی که برای در خواست لینک می دهید، بهتر است سبک ایمیلتان دوستانه و شخصی باشد . در واقع بهتر است خودتان شرایط را بسنجید و نسبت به ان رفتارتان را تنظیم کنید، در بعضی مواقع شما خودتان متوجه میشید که باید چه زمانی رسمی باشید .

از فرهنگ پاپ برای انتشار محتوایتان استفاده کنید 

اکثر افراد عاشق این هستند که مقاله هایی در مورد موضوعات مورد علاقه ی شان به اشتراک بگذارند . با وصل کردن محتوایتان به موضوعی که در فرهنگ پاپ وجود دارد . مثل گروه های موسیقی، یک مجموعه ی تلویزیونی، یک فیلم و … از مخاطب‌ های آماده ‎ای بهره می‌ برید که می‌ توانید از ان‌ ها برای ارتقای محتوایتان استفاده کنید .

 

اینپاسخ Jason Sommerville در توییتر طرفدار ها کمک می‌ کنند تا محتوای شما تقویت شود و در معرض دید لینک‌ ساز ها قرار بگیرد .

برسی کردن بک لینک های رقیبات

یک موضوع مهم در لینک سازی، برسی کردن بک لینک های رقیبتان است . ان هارا برسی کنید و بعد برای خودتان از ان ها استفاده کنید . کمی پیش برایتان توضیح دادیم که چگونه سرعت در میزان موفقیت شما در زمینه ی ارتباط ایمیلی موثر است . شما علاوه بر برسی محتوای جدیدی که کلمات کلیدیتان در ان بکار رفته است، باید بک لینک هایی را که به رقیب شما اشاره دارد را هم برسی کیند .

Ahrefs می‌ تواند به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه هشدار هایی را درباره‌ ی تمام بک‌ لینک‌ های جدیدی که به یک سایت خاصی داده شده‌ اند ارائه بدهد . فقط کافی است دامین رقیبتان را وارد کنید و خیلی زود فهرستی از تمام لینک‌ های مورد نظر را در ایمیلتان دریافت کنید .

روش استفاده از alert در سایت ahref.com به شکل زیر است :

  • به صفحه‌ی ” Alert ” مراجعه کنید .
  • به بخش ” Backlinks ” مراجعه کنید .
  • روی ” Add Alert ” کلیک کنید .
  • عبارت کلیدی مورد نظرتان را در کادر ” Domain or URL ” وارد کنید .
  • سایر موارد را طبق نیاز تنظیم کنید .
  • روی Add کلیک کنید .

هشدار بک لینک

یک ابزار دیگر هم وجود دارد به نام Google Alert که می توانید به صورت رایگان از ان استفاده کنید . روش ان را هم در پایین توضیح دادیم :

  • به ” Google Alert ” مراجعه کنید .
  • در کادر ” Create an alert about ” لینک مورد نظرتان را بنویسید .
  • بعد ایمیلتان را وارد کنید .
  • در صورت نیاز روی ” Show options ” کلیک کنید و تنظیمات مورد نظرتان را اعمال کنید .
  • در نهایت روی ” Create Alert ” کلیک کنید .

Alert گوگل برای URL

استفاده از نقشه به جای نمودار ها و جدول ها

سعی کنید همیشه تنوع ایجاد کنید و روش های خسته کننده استفاده نکنید . استفاده از اینفوگرافی خیلی خوب است اما یک نوع دیگر از ارائه ی تصویری اطلاعات وجود دارد که امروزه خیلی طرفدار دارد .

این گونه نقشه های صد ها لینک و هزاران اشتراک گذاری دارند .

داده هایتان را به صورت تصویر در بیاورید تا بازدید و لینک برایتان به ارمغان بیاورد 

این را کمی قبل هم گفتم که اکثریت افراد عاشق این هستند که اطلاعات و فایل هایی را با دیگران به اشتراک بگذارند . ارائه‌ ی اطلاعات و حقایق جالب در قالب تصاویر ساده و قابل فهم می‌ تواند هم برای جذب بازدید و هم گرفتن لینک مؤثر باشد . برای مثال می توانید نمودار زیر را نگاه کنید . نمودار زیر در مورد تعاملی است که توسط FiveThirtyEight در مورد مرگ های ناشی از اسلحه ی گرم در ایالات متحده منتشر شده توانسته است که 245 لینک را از دامین های مختلف برداشت کند .

مرگ‌های ناشی از اسلحه‌ی گرم در ایالات‌متحده

اگر می‌ خواهید درباره‌ ی اینکه چه چیزی باعث محبوبیت پست‎ های پایگاه داده‌ ای می‌ شود ایده بگیرید . می توانید subreddit r/dataisbeautiful را چک کنید .

برای بازدید بالا نقشه ها را با حجم بالایی از داده ها ترکیب کنید

یک روش خیلی با حال برای ترکیب دو تکنیک بالا، ترکیب کردن داده های زیاد و پیچیده با نقشه های انیمیشنی است . برای مثال به نقشه ی زیر دقت کنید .

در این نقشه ی انیمیشنی که توسط Yegg Inc ارائه شده است، میزان واردات نفت ایالات متحده در 20 سال گذشته را در 20 ثانیه خلاصه می کند . تمام این ها باعث افزایش بازدید چشم گیری در وب سایت شما می شود .

 

واردات نفت

تقلید از موفقیت های همه گیر دیگران

شاید شما هم به محتوا های همه گیر دیگران در فیس بوک توجه کرده اید . ممکن است شما هم بتوانید از آن ها استفاده کنید و به کمک آن ها بازدید و لینک های همه گیر بگیرید . مثلا من در سال های گذشته از یک محتوای همه گیر مثل محتوایی مربوط به کوکاکولا استفاده کردم و توانستم بالای 100000 بازدید را برای یکی از وب سایت هایمان به علاوه ی لینک هایی از خبر گذاری ها بدست بیاورم .

بازدید با استفاده از مطالب همه گیر Viral

لینک هایی را که رقیبانتان استفاده میکنند بیابید و برای خودتان استفاده کنید 

شما می توانید با استفاده از ابزار هایی این را بیابید که وب سایت های رقیبانتان از چه سایت هایی لینک میگیرند . آن وقت شما هم تمام تلاشتان را انجام دهید تا بتوانید از ان ها برای خود تان لینک بگیرید . شما می توانید از ابزار Ahrefs site Explorer استفاده کنید و بک لینک های رقیبتان را بدست آورید . برای استفاده از این ابزار می توانید به روش زیر عمل کنید :

  • به ” Site Explorer ” مراجعه کنید .
  • دامنه‌ ی رقیبتان را وارد کنید .
  • روی ” Explore ” کلیک کنید .
  • از بخش “ Backlink profile ” روی ‌” Backlink ” کلیک کنید .
  • در نهایت روی ” Export ” کلیک کنید .

 مطالب همه گیر Viral

یک صحفه ی فوق العاده به عنوان منبع ایجاد کنید که حاوی گلچینی از بهترین محتوای وب در ان زمینه باشد 

ساخت صفحه‌ های منابع گلچین‌ شده یا همان ” curated resource pages ” آسان‌ می باشد همچنین برای بازدید کننده‌ ها ارزشمند اند و می‌ توانند مانند یک آهنربا لینک‌ ها را جذب کنند . با جمع‌ آوری بهترین مطالب مربوط به یک موضوع در یک محل، در وقت کاربر ها صرفه‌ جویی می‌ کنید و ان‌ ها را از درد سر جستجو در گوگل نجات می‌ دهید . همچنین برای اینکه بیشترین بهره را از صفحه‌ ی منبع ببرید، می‌ توانید از صفحات منبع دیگر به این صفحه لینک بدهید .

یک لیست از سایت هایی که به رقیبانتان لینک می دهند تهیه کنید و مطمئن شوید که به شما هم لینک بدهند

اگر سایتی را پیدا کرده اید  که به رقیبانتان لینک می هند اما شما از ان لینکی دریافت نکرده اید، بهترین فرصت برای لینک سازی می باشد . با استفاده از ” Ahrefs Link Intersect Tool ” می‌ توانید سایت‌ هایی که به صورت مشترک به چند تا از رقیبانتان لینک می‌ دهند را پیدا کنید و از ان‌ ها بخواهید که به شما هم لینک بدهند . برای استفاده از این ابزار می توانید به صورت زیر عمل کنید :

  • از منو ی “ Tools ” به ” Link Intersect ” مراجعه کنید .
  • دامنه‌ ی حداکثر ۱۰ تا از رقیبانتان را وارد کنید .
  • روی ” Show Link Opportunities ” کلیک کنید .

سایت هایی که به صورت مشترک به رقبای شما لینک داده اند

استفاده از محتوا هایی که قابلیت اشتراک گذاری دارند

یک روش بسیار عالی برای لینک سازی این است که از محتوا هایی استفاده کنید که بتوانید ان ها را به اشتراک بگذارید . در این صورت زمانی که شما حتی خوابیده هم باشید می توانید لینک دریافت کنید . درون محتوا ی خود را غنی از تصاویر، نمودارها، اینفوگرافیک ‎ها و… کنید . ان هار را به صورت متنوع و جذاب بکار ببرید تا بازدید کننده ها را جذب کنید . به این شکل سیلی از لینک ها به سمت وب سایت شما جاری می شود .

برای داشتن بهترین محتوا ها برنامه ریزی کنید

زمانی که شما محتوا های هدفمند ایجاد می کنید ارزش بیشتری را بدست میاورید . با تبدیل بهترین محتوا خود به اینفوگرافیک، اسلایدشیر یا ویدئو و به اشتراک‌ گذاری ان در سایت‌ های مربوطه، بهره‌ ی بیشتری از ان‌ ها ببرید .

از زمانی که برای مطالعه ی این مقاله گذاشتید از شما ممنونیم . اگر از مطالب لذت برده اید به دیگر مقالات ما در زمینه طراحی سایت و سئوی سایتسر بزنید . همچنین اگر مطالب برای شما مفید بود از شما درخواست میکنیم تا ان را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید .

امیداوریم که این 200 نکته ی طلایی سئو به شما در بهبود سئوی سایتتان کمک کند . همانطور که در بالا گفته شد این 200 نکته ی طلایی سئو رامتخصصان سئوی شرکت ما تهیه و گرد اوری کرده اند از ان لذت ببرید .

 

 

به اشتراک بگذارید!
پرستو بخشی

پرستو بخشی

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.
رفع خطا های انتقال از جوملا به وردپرس

رفع خطا های انتقال از جوملا به وردپرس

در مقاله ی قبلی راجب به ” انتقال سایت از جوملا به وردپرس “ برای شما کاربران عزیز توضیح دادیم که برخی از افراد یا در روند طراحی سایت و یا بعد از اتمام کار تصمیم بر این می گیرند که وب سایت خود را از سیستم مدیریت محتوای جوملا به وردپرس تغییر دهند . […]

طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی

اگر شما در زمینه صنعت فعالیت میکنید، مطمئنا مشتریان زیادی وجود دارند که هنوز شما را نمیشناسند و از وجود شما خبر ندارند. حتی به سرویس های شما به خوبی اشنا نیستند. این موضوع در کشور های پیشرفته و توسعه یافته کمی متفاوت است. در انجا افراد کالاهای مورد نیاز صنعتی خود را به واسطه […]

بودجه تبلیغات گوگل چگونه استفاده می شود ؟

بودجه تبلیغات گوگل چگونه استفاده می شود ؟

یک سناریوی متداول برای افرادی که تازه میخواهند تبلیغات را آغازکنند برای برند خود این است که انها فکر میکنند یک بار هزینه تبلیات را پرداخت میکنند و از آن سود زیادی می برند آنها پیش بینی کرده اند که هزینه تبلیغات آنها فلان مقدار تمام خواهد شد اما در نهایت آن مقدار بودجه ای […]

شرکت طراحی سایت در مشهد

شرکت طراحی سایت در مشهد

شرکت دهکده وب در بین چندین شرکت طراحی سایت در مشهد خوش درخشیده و عملکرد قابل توجهی داشته است. درواقع این شرکت در بین تعداد زیادی شرکت طراحی سایت در مشهد انتخاب اول مشتریان بوده است. این شرکت با هدف پیشبرد و پیشرفت کسب و کار شما تحت مشاوره های حرفه ای، به شما کمک […]

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.