051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » سئو و بهینه سازی سایت » بازاریابی دیجیتال » اهداف ایمیل مارکتینگ چیست ؟
اهداف ایمیل مارکتینگ چیست ؟
بازاریابی دیجیتال, بهبود کسب و کار 17 ژانویه 2019

اهداف ایمیل مارکتینگ چیست ؟

پرستو بخشی پرستو بخشی

اهداف ایمیل مارکتینگ چیست ؟

از ان جایی که کسب و کار ها اینترنتی شدند پس تبلیغات برای افزایش فروش ان ها نیز باید اینترنتی باشد . در اینجا با مقوله ای به نام بازاریابی اینترنتی یا همان دیجیتال مارکتینگ رو به رو می شویم که شیوه های زیادی را شامل می شود . یکی از این شیوه های ان ایمیل مارکتینگ است . در این مقاله یک توضیح کوتاه راجب به این که ایمیل مارکتینگ چیست ارائه می دهیم اما موضوع اصلی این مقاله اهداف ایمیل مارکتینگ است .

در صورت تمایل برای مطالعه ی :

  • ایمیل مارکتینگ چیست ؟ اینجا کلیک کنید .
  • تاریخچه ی ایمیل مارکتینگ چیست ؟ اینجا کلیک کنید .
  • مزایای ایمیل مارکتینگ چیست ؟ اینجا کلیک کنید .
  • ویژگی های محتوای ایمیل مارکتینگ چیست ؟ اینجا کلیک کنید .

تعریف ایمیل مارکتینگ

در پازل بازاریابی که می‌ چینید، بازاریابی ایمیلی هم یکی از تکه‌ های بزرگ و مهم است . ایمیل مارکتینگ یک روش مستقیم بازاریابی است که در آن به واسطه ایمیل، اطلاعاتی درباره محصولات و خدمات خود به مخاطبانمان ارائه می‌ دهیم . ایمیل مارکتینگ نسبت به سایر روش‌ های بازاریابی کمی حساس‌ تر است . زیرا تعداد ایمیل‌ های اسپم که برای کاربران فرستاده می‌ شود بسیار زیاد است .

اگر می خواهید از ایمیل مارکتینگ خود نتیجه ای بگیرید نباید مانند دیگران که تنها ایمیل های اسپم برای مخاطبان می فرستند و هیچ ارزشی هم ندارد عمل کنید . برای موفقیت در این زمینه باید چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید و ان ها را به درستی اجرایی کنید . برای مثال اگر محتوای ایمیل و زمان ارسال و تعداد ارسال را از روی شناخت کافی و با دقت انجام دهید قطعا از ایمیل مارکتینگ نتیجه خواهید گرفت . در مقاله های بعدی که راجب به استراتژی ایمیل مارکتینگ است برای شما این موارد و فاکتور های مهم را به صورت کامل خواهیم گفت .

محتوای ایمیل مارکتینگ

محتوای ایمیل مارکتینگ

در این بخش چند نکته ی کوتاه راجب به محتوای ایمیل مارکتینگ برایتان شرح می دهیم و بعد به اهداف ایمیل مارکتینگ می پردازیم . از ان جایی که محتوای ایمیل مارکتینگ هر کسب و کاری با یک دیگر متفاوت است تصمیم گرفتیم تا تجربه ی خودمان را در این زمینه در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهید . به نکات زیر دقت کنید :

  1. در زمان ورود و عضویت کاربران جدید در خبر نامه ی شما، یک پیغام خوش امد گویی برای ان ها ارسال کنید . حتی توصیه می شود که به او توضیح دهید که در وب سایت شما چه مطالبی گذاشته می شود و در چه زمینه ای است .
  2. برای پیشنهادات ویژه، فروش‌ های مناسبتی مانند فروش ویژه عید یا هر مناسب دیگر و تخفیف‌ های ویژه و جدیدتان می‌ توانید برای آن‌ ها ایمیل ارسال کنید و به وب سایت دعوتشان کنید .
  3. اگر محتوایی برای دانلود روی سایتتان دارید، سعی کنید بعد از این که کاربران آن را دانلود کردند، یک ایمیل تشکر برای آن‌ ها بفرستید و حتی محتوا های مشابهی هم برای او پیشنهاد دهید .

از ایمیل مارکتینگ برای پرورش و حفظ سرنخ ها استفاده می شود نه برای بدست اوردن سرنخ جدید

اهداف ایمیل مارکتینگ

برخی از اهداف ایمیل مارکتینگ و دیگر روش های دیجیتال مارکتینگ شبیه به هم هستند و برخی از ان ها متفاوت و اختصاصی هستند .

  1. معرفی برند تجاری به شیوه ای خاص
  2. افزایش ارتباط موثر با مشتریان بالقوه و بالفعل و علاقمندان
  3. افزایش کاربران و مشتریان با ارسال ایمیل
  4. تداوم در فروش و وفاداری مشتریان به برند تجاری
  5. تبلیغ دیگر کمپانی‌ های شریک و دیگر برند های خود ما
  6. ارائه ی محتوایی مفید
  7. تولید آگهی
  8. تقویت روابط
  9. افزایش ترافیک وب سایت
  10. ترغیب مشتریان به خرید
  11. سرعت بخشیدن به فرایند تبدیل در بازاریابی : تبدیل بازدید کننده => علاقمند => خریدار => مشتری => ترویج کننده

امیداوریم که از مطالب ارائه شده در زمینه ی اهداف ایمیل مارکتینگ چیست ؟ راضی باشید . از زمانی که برای مطالعه ی این مقاله گذاشتید از شما ممنونیم . اگر از مطالب لذت برده اید به دیگر مقالات ما در زمینه طراحی سایت و سئوی سایت و گرافیک سایت و مقالات وردپرس و ایمیل مارکتینگ سر بزنید . همچنین اگر مطالب برای شما مفید بود از شما درخواست میکنیم تا ان را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید .

در صورتی که احساس کردید مطلب کامل نیست و یا این که شما موارد دیگری را هم در زمینه ی اهداف ایمیل مارکتینگ چیست ؟ می دانید ما را مطلع کنید .

به اشتراک بگذارید!
پرستو بخشی

پرستو بخشی

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.
وظایف یک سئو کار چیست ؟

وظایف یک سئو کار چیست ؟

اگر شما هم در زمینه بهینه سازی محتوا و وب سایت فعالیت میکنید مطمئنا با واژه ی سئو اشنا شده اید . اما ایا تا بحال این سوال برای شما پیش امده است که وظایف یک سئو کار چیست ؟ در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم و کنجکاوی ذهن شما را در […]

معرفی بهترین وب سایت ها برای آموزش سئو بخش 2

معرفی بهترین وب سایت ها برای آموزش سئو بخش 2

هر شخصی که به دنبال طراحی وب سایت برای کسب و کار خودش است و می خواهد از این طریق به موفقیت برسد باید بداند که تنها با داشتن یک وب سایت نمی تواند در این مسیر پیروز شود . لازمه ی موفقیت شما این است که وب سایتتان دیده شود و این کار تنها […]

طراحی سایت دهکده وب

طراحی سایت دهکده وب

شرکت طراحی سایت دهکده وب، یکی از بهترین و خلاق ترین شرکت های طراحی وب سایت در مشهد است . طراحی سایت دهکده وب به شما این امکان را میدهد تا سایتی با جدید ترین فناوری های روز دنیا داشته باشید . ما در شرکت دهکده وب، وب سایت نمیسازیم بلکه کسب و کار شما را میسازیم . […]

معرفی مهم ترین نکات طراحی رابط‌ کاربری بخش3

معرفی مهم ترین نکات طراحی رابط‌ کاربری بخش3

در فرایند طراحی سایت و در بخش طراحی ظاهر ان دو موضوع مهم وجود دارد . یکی طراحی تجربه کاربری ” UX ” و یکی طراحی رابط کاربری ” UI ” نام دارد . برای اشنایی بیشتر با مفهوم طراحی تجربه ی کاربری می توانید اینجا کلیک کنید . اما در این مقاله ما قصد […]

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.