051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » طراحی سایت » بهبود کسب و کار » تاثیر طراحی گرافیک وب سایت در موفقیت کسب و کار
تاثیر طراحی گرافیک وب سایت در موفقیت کسب و کار
بهبود کسب و کار, طراحی سایت, گرافیک سایت 3 دسامبر 2018

تاثیر طراحی گرافیک وب سایت در موفقیت کسب و کار

پرستو بخشی پرستو بخشی

تاثیر طراحی گرافیک وب سایت در موفقیت کسب و کار

اهمیت و تاثیر طراحی گرافیک وب سایت در موفقیت کسب و کار از ان جا نشات می گیرد که بازگو کننده ی تصویر برند شما در فضای آنلاین است . اگر مقوله ی طراحی گرافیک را جدی بگیریم و از ان به درستی و طبق اصول در روند طراحی وب سایت استفاده کنیم می تواند فواید زیادی را برای ارتقای وب سایت داشته باشد . پس برای داشتن وب سایتی بهتر تا اخر این مقاله ما را همراهی کنید و به تاثیر طراحی گرافیک وب سایت در موفقیت کسب و کار خود پی ببرید .

تاثیر طراحی گرافیک وب سایت در موفقیت کسب و کار تا چه اندازه است ؟

در یکی از گزارشات ” بولتن نیوز “ نوشته شده بود که طرح وب سایت شما همانند نمای بیرونی یک فروشگاه می ماند که می تواند تاثیر اولیه را روی مخاطبان گذاشته و آن ها را تشویق به ورود کند . در روند طراحی وب سایت باید به موضوعات گوناگونی توجه کنید . از جمله ای موارد مهم می توان به طراحی یک تجربه کاربری اسان، جست و جوی راحت وب سایت، لود شدن سریع و کد های استاندارد اشاره کرد .

موفقیت در زمینه ی وب سایت از ان چه کسانی است ؟

هیچ شرکت و کسب و کاری اینترنتی موفق نمی شود مگر این که یک وب سایت استاندارد و زیبا داشته باشد . اما جایگاه و تاثیر طراحی گرافیک وب سایت در موفقیت کسب و کار در این جا، کجاست ؟

زمانی که شما با برنامه های بازاریابی و تبلیغات خود، مشتریان بالقوه را به سمت وب سایت تان هدایت می کنید، نخستین بازخورد آن ها بسیار مهم است و چنان چه وب سایت شما نتواند از جذابیت و زیبایی لازم برخوردار باشد، نمی تواند به عنوان محرکی در جذب و نگه داشتن بازدید کنندگان ایفای نقش کند و شما به راحتی مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید . همان طور مطالعه کردید در صورتی که گرافیک وب سایت شما مشتری پسند نباشد تمام تلاش شما برای جذب مشتری و افزایش بازدید وب سایتتان هدر رفته است .

برند تجاری شرکت شما

پوشش اهداف شرکت در روند طراحی وب سایت

برای این که مشکلات و چالش های فروش برای موفقیت کسب و کارتان را پشت سر بگذارید، تنها توجه به نیاز های شرکت کافی نیست . به منظور تهیه و تدوین نقشه و طراحی گرافیک سایت، جدا از نیاز ها باید کالا، خدمات و اهداف شرکت، برای ایجاد یک تعامل خوب با گروه هدف مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد . همچنین توجه به المان های بصری و هویت سازمانی می توانند نقش مهمی در رساندن تصویر برندتان به مشتریان و مخاطبان تان داشته باشد . این المان ها عبارت اند از :

  • لوگوی شرکت
  • رنگ های سازمانی
  • چشم انداز
  • اهداف شرکت

انتخاب یک شرکت معتبر برای طراحی سایت

اینجا جایی است که شرکت های حرفه ای طراحی سایت می توانند ایفای نقش کنند . یک شرکت طراحی سایت حرفه ای پس از شناخت نیاز ها و مخاطبان آن کسب و کار اقدام به طراحی و توسعه وب سایت می کند . یک شرکت طراحی سایت معمولا با برگزاری جلسات با مدیران، کارشناسان و بازاریاب های شرکت، پس از آشنایی کامل از مدل کسب و کار، نیاز ها و گروه هدف، نسبت به ایده پردازی و ارائه پیشنهاد های کاربردی اقدام می کنند .

استراتژی کار

حرکت طبق یک استراتژی کامل و درست

گفته می شود که برای انجام کار های خود همیشه یک استراتژی داشته باشید . اما داشتن این استراتژی چه مزیتی برای شما دارد ؟

باید به شما بگوییم که داشتن یک برنامه و استراتژی مناسب می تواند مسیر درست را در پروسه طراحی سایت به شما نشان دهد . تمامی ایده ها و طرح ها باید براساس اولویت های شرکت و نقشه راه و اهدافی که از قبل تنظیم کرده اید اجرا شود . بدون داشتن یک استراتژی مناسب و مشخص نبودن مسیر و اهداف شرکت، استراتژی طراحی سایت نمی تواند به موفقیت خوبی دست پیدا کند . حتی ممکن است این پروژه با شکست رو به رو شود و تمام زحماتتان را هدر دهد . بهت است که در پروسه طراحی باید کالا و خدمات شما نسبت به دیگر رقبای تان مورد بررسی و آنالیز قرار گیرد .

امیداوریم که از مطالب ارائه شده در زمینه ی  تاثیر طراحی گرافیک وب سایت در موفقیت کسب و کار راضی باشید . حال اگر برای طراحی سایت و یا گرافیک وب سایتتان قدمی بر نداشته اید، لطفا با شماره تلفن های موجود در وب سایت دهکده وب تماس بگیرید . ما در شرکت طراحی و توسعه ی سایت دهکده وب با تیم پشتیبانی و مشاوره ی خود اماده ی کمک به شما هستیم .

از زمانی که برای مطالعه ی این مقاله گذاشتید از شما ممنونیم . اگر از مطالب لذت برده اید به دیگر مقالات ما در زمینه طراحی سایت و سئوی سایت سر بزنید . همچنین اگر مطالب برای شما مفید بود از شما درخواست میکنیم تا ان را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید . در صورتی که احساس کردید مطلب کامل نیست و یا این که شما موارد دیگری را هم می دانید ما را مطلع کنید .

به اشتراک بگذارید!
پرستو بخشی

پرستو بخشی

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.
30 افزونه اساسی WordPress که باید نصب کنید بخش 5

30 افزونه اساسی WordPress که باید نصب کنید بخش 5

به بخش نهایی از افزونه های اساسی مورد نیاز در WordPress خوش آمدید در این بخش 5 افزونه انتهایی کاربردی برای WordPress را توضیح خواهیم داده شما برای سایت WordPress خود میتوانید از هر یک که در آن زمان نیاز دارید استنفاده کنید در این بخش افزونه هایی از قبیل Advanced Custom Fields -WP Mail […]

نکات پولساز در ایمیل مارکتینگ بخش چهارم

نکات پولساز در ایمیل مارکتینگ بخش چهارم

در سه بخش قبلی این مطلب برای شما بخشی از نکات ایمیل مارکتینگ را توضیح دادیم اما به علت حجم زیاد مطلب و این که نکته ای حذف نکنیم مقاله ی ی ” نکات پولساز در ایمیل مارکتینگ ” را در چهار بخش برای شما آماه کرده ایم . امیدواریم که با مطالعه ای مطلب […]

طراحی سایت نمایشگاه خودرو

طراحی سایت نمایشگاه خودرو

دیگر زمان خرید و فروش خودرو به صورت سنتی که خریدار باید حتما به محل فروش خودرو مراجعه کند سر آمده است. اما امروز با گسترش بستر اینترنت و کاربران آنلاین تنها با لمس یک کلید می توان خودروی خود را به صورت آنلاین خریداری کرد. در این مقاله قصد داریم اهمیت طراحی سایت نمایشگاه […]

معرفی نقش های کاربری در وردپرس

معرفی نقش های کاربری در وردپرس

معرفی نقش های کاربری در وردپرس یکی دیگر از بخش هایی است که باید در سری آموزش های صفر تا صد وردپرس با آن ها آشنا شوید . قطعا می دانید که در هر کاری نقش های متعددی حضور دارند و فعالیت می کنند . قاعدتا در وب سایت ها نیز به همین شکل است […]

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.