051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » طراحی سایت » انواع طراحی سایت » نکات طراحی سایت کلینیک بخش3
نکات طراحی سایت کلینیک بخش3
انواع طراحی سایت, طراحی سایت 9 مارس 2019

نکات طراحی سایت کلینیک بخش3

پرستو بخشی پرستو بخشی

نکات طراحی سایت کلینیک بخش3

نکات طراحی سایت کلینیک بخش3

گفته شده بود که برای موفقیت در طراحی سایت کلینیک باید یکرس اصول و قوانین را رعایت کنید . ما تصمیم گرفیتم تا این نکات طراحی سایت کلینیک را خدمت شما کاربران عزیز شرح دهیم . در دو بخش قبلی از مطلب ” نکات طراحی سایت کلینیک “ ما راجب به دو نکته ی مهم توضیحات لازم را ارائه دادیم . در این بخش به ادامه ی نکات می پردازیم لطفا با ما همراه باشید .

قبل از این که به ارائه ی نکات طراحی سایت کلینیک بپردازیم باید این موضوع را به شما بگویم که تعداد بازدید کنندگان اهمیت چندانی ندارد، در صورتی که سایت قادر به جذب بیماران جدید نباشد .

5 نکته ی حائز اهمیت در طراحی سایت کلینیک عبارت اند از :

  1. همیشه نتیجه ی کار را در نظر بگیرید
  2. طراحی وب سایت به صورت ریسپانسیو یا همان واکنش گرا
  3. تولید محتوای صحیح و جذاب و با کیفیت
  4. سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتور های جست و جو
  5. طراحی واضح، ساده و صمیمی

تولید محتوای صحیح و جذاب و با کیفیت

یکی از نکات طراحی سایت کلینیک که باید به ان در تمامی مراحل طراحی سایت به ان توجه داشته باشیم این است که برای کاربران جذاب و تاثیر گذار باشد . این موضوع را باید هم در مورد ظاهر وب سایت و هم محتوای ان پیاده سازی کنید . در مورد نکات و اصولی که باید در مورد ظاهر وب سایتتان رعایت کنید بعدا صحبت می کنیم . در این بخش به این که چگونه محتوای جذابی برای وب سایتتان ایجاد کنید می پردازیم .

محتویات یک وب سایت را نوشته های ان و فایل ها پر می کند . فایل هایی که در وب سایتتان قرار می دهید باید از کیفیت بالا و حجم کمی بر خوردار باشد که از نظر سرعت و سئو برایتان مشکلی ایجاد نکند . عکس ها، ویدئو ها، گیف ها و موارد این چنین برای کاربران جذابیت خاصی دارد و طرفداران زیادی دارد . در واقع وب گردی را برای کاربران جذاب تر و حتی تاثیر گذار تر می کند . اما باز هم تاکید می کنم که به حجم فایل هایتان توجه کنید تا از نظر سرعت لود شدن، کاربران را اذیت نکند و شما ان ها از دست بدهید .

اما در مورد نوشته هایی که می خواهید در وب سایتتان قرار دهید باید به دو موضوع همیشه توجه کنید :

  1. استفاده از مطالبی که جست و جوی زیادی را به خود اختصاص می دهند
  2. یادگیری تکنیک هایی برای جذاب تر کردن مطلب
طراحی سایت کلینیک

استفاده از مطالبی که جست و جوی زیادی را به خود اختصاص می دهند

شما باید در وب سایتتان همیشه از مطالبی استفاده کنید که توسط کاربران بیشتر از دیگر مطالب جست و جو می شود . اما تنها این موضوع نیست شما در ادامه ی کار باید ان ها را گسترش بدهید . اگر این دو فاکتور یعنی مطالب با سرچ بالا و گسترش با کیفیت ان ها، هم زمان به کار گیرید نتایج چشم گیری را برایتان به ارمغان می اورد . این دو فاکتور در کنار هم در مرحله ی اول کاربران را به خود جذب می کند و در ادامه ان ها را به وب سایت شما متصل نگه می دارد .

یادگیری تکنیک هایی برای جذاب تر کردن مطلب

مطالب جذاب مطالبی هستند که مخاطبان به خواندن و دنبال کردن آن ها علاقه مند باشند . زمانی که مطلبی را در گوگل جستجو می کنید، از سرما خوردگی تا بی خوابی، گوگل از کلمات کلیدی موجود در جستجوی شما استفاده کرده و به جستجوی سایت هایی می پردازد که مناسب درخواست شما می باشد . قانون اصلی این است که هر چقدر کلمات کلیدی بیشتری در محتوای وب سایت تکرار شوند، امکان این که وب سایت شما در رده ی نتایج یافت شده توسط گوگل قرار گیرد، بیشتر است .

حال اگر برای طراحی سایت کلینیک خود قدمی بر نداشته اید، لطفا با شماره تلفن های موجود در وب سایتدهکده وب تماس بگیرید . ما در شرکت طراحی و توسعه ی سایت دهکده وب با تیم پشتیبانی و مشاوره ی خود اماده ی کمک به شما هستیم . امیداوریم که از مطالب ارائه شده در زمینه ی نکات طراحی سایت کلینیک راضی باشید .

از زمانی که برای مطالعه ی این مقاله گذاشتید از شما ممنونیم . اگر از مطالب لذت برده اید به دیگر مقالات ما در زمینه طراحی سایت و سئوی سایت و گرافیک سایت و مقالات وردپرس و ایمیل مارکتینگ سر بزنید . همچنین اگر مطالب برای شما مفید بود از شما درخواست میکنیم تا ان را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید .

در صورتی که احساس کردید مطلب کامل نیست و یا این که شما موارد دیگری را هم در زمینه ی نکات طراحی سایت کلینیک می دانید ما را مطلع کنید .

به اشتراک بگذارید!
پرستو بخشی

پرستو بخشی

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.
طراحی سایت اموزشگاه

طراحی سایت اموزشگاه

امروزه طراحی سایت به عنوان یک راه موفق و تضمین شده برای معرفی خدمات ، محصولات شناخته است . در این میان اموزشگاه های متفاوت علمی و هنری نیز از قافله جا نمانده اند . برای مثال اموزشگاه های رانندگی ، اموزشگاه های کنکور و برگزار کننده کلاس های تقویتی ، اموزشگاه های زبان ، […]

طراحی سایت شرکت فناوری اطلاعات

طراحی سایت شرکت فناوری اطلاعات

فارغ از شیوه فعالیت شما در دنیای حقیقی، سرمایه گذاری برای حضور پر رنگ کسب و کارتان در دنیای آنلاین امری مهم و قابل توجه است . اولین گام این حضور را با طراحی سایت شرکت فناوری اطلاعات حرفه ای، محکم بردارید . به واسطه یک وب سایت خوب می توانید خدمات و محصولاتتان را […]

گرافیک در طراحی سایت فروشگاهی

گرافیک در طراحی سایت فروشگاهی

ظاهر و گرافیک در طراحی سایت فروشگاهی هم برای صاحبین ان و هم برای کاربران و مشتریان و بازدید کنندگان اهمیت زیادی دارد . زیرا اگر طراحی زیبایی ایجاد کنید باعث جذب بیشتر کاربران و بازدید های ان ها می شود . در این بخش می خواهیم در این باره به شما کمک کنیم . […]

طراحی سایت انجمن و تالار گفت و گو

طراحی سایت انجمن و تالار گفت و گو

طراحی سایت انجمن و تالار گفت و گو از پر مخاطب ترین طراحی وب سایت های فضای مجازی هستند . با این که با همه گیر شدن شبکه های اجتماعی گمان می شد این نوع سایت ها توسط کاربران کنار گذاشته شوند اما همچنان تعداد بسیار بالایی از کاربران همه روزه وقت زیادی را در […]

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.