051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » طراحی سایت » افزایش امنیت سایت » اهمیت امنیت در طراحی سایت بخش1
اهمیت امنیت در طراحی سایت بخش1
افزایش امنیت سایت, طراحی سایت 18 مارس 2019

اهمیت امنیت در طراحی سایت بخش1

پرستو بخشی پرستو بخشی

اهمیت امنیت در طراحی سایت بخش1

هکر ها همیشه به برخی از وب سایت ها حمله می کنند و هر بار به شیوه های جدید تر و نوین تر این کار را انجام می دهند . در این جا است که اهمیت امنیت در طراحی سایت احساس می شود . در این مقاله چیز هایی که شما مطالعه می کنید روش های افزایش امنیت در طراحی سایت می باشد .

با پیشرفت تکنولوژی هم راه های هک شدن تغییر پیدا می کند و هم راه کار های امنیتی و حفاظت از ان تغییر پیدا می کند و به روز می شود .

شما با بهینه سازی و ارتقای امنیت وب سایتتان می توانید از هر گونه حمله ی هکر ها جلوگیری کنید . اگر مدیر یک وب سایت هستید و می خواهید که امنیت وب سایتتان را تامین کنید می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید .

اگر هم مایلید که خودتان امنیت سایتتان را بر قرار کنید به نکات و توضیحات زیر دقت کنید .

قبل از این که به توضیح موارد امنیتی سایت بپردازیم لازم است تا بدانید که قرار دادن مهم ترین اطلاعات در صفحه اصلی یکی از راه های برقراری ارتباط صحیح با بیننده در طراحی سایت محسوب می شود . چرا که در این اطلاعات، شما تمامی آنچه که بیننده به آن نیاز دارد، در اختیار وی قرار می دهید . اگر این اطلاعات را به صورت درست طبقه بندی کنید و در اختیار کاربران قرار دهید قطعا در جذب ان ها موفق خواهید بود .

امنیت در طراحی سایت

راه های افزایش امنیت در طراحی سایت

  • همیشه نرم افزار هایی که از ان ها استفاده می کنید را به روز رسانی کنید
  • جلوگیری از آلوده شدن کامپیوتر مورد استفاده مدیریت سایت به ویروس ها
  • استفاده از پسورد های قوی
  • کد ها و یا اسکریپت های نا امن
  • اطمینان از ایمن بودن لینک های به کار رفته در سایت
  • بررسی فایل های لاگ
  • اطمینان از امنیت میزبان وب خود

همیشه نرم افزار هایی که از ان ها استفاده می کنید را به روز رسانی کنید

نرم افزار ها با به روز رسانی هایی که انجام می دهند در واقع در حال طی کردن مراحل تکامل خود هستند . ان ها در هر مرحله از به روز رسانی خود اشکالات و ایرادات خود را بر طرف می کنند . این موضوع باعث می شود که در طی زمان، به یک ابزار قوی و بدون نقص داشته باشید .

جلوگیری از آلوده شدن کامپیوتر مورد استفاده مدیریت سایت به ویروس ها

مدیران وب سایت ها باید از الوده شدن کامپیوتر خود جلوگیری کنند . زیرا هکر ها برای نفوذ به سیستم های مختلف، به پخش ویروس های جدید در سطح اینترنت مشغول هستند .اگر مدیر یک سایت به این ویروس ها برخورد کند، آلوده می شود .

 امنیت در طراحی سایت

استفاده از پسورد های قوی

از ان جایی که کلمه ی عبور یکی از دریچه های نفوذ هکر ها به سایت ها می باشد استفاده از پسورد های قوی و غیر قابل هک الزامی است .

حال اگر برای طراحی سایت کسب و کار خود قدمی بر نداشته اید، لطفا با شماره تلفن های موجود در وب سایتدهکده وب تماس بگیرید . ما در شرکت طراحی و توسعه ی سایت دهکده وب با تیم پشتیبانی و مشاوره ی خود اماده ی کمک به شما هستیم . امیداوریم که از مطالب ارائه شده در باره ی ” امنیت در طراحی سایت راضی باشید .

از زمانی که برای مطالعه ی این مقاله گذاشتید از شما ممنونیم . اگر از مطالب لذت برده اید به دیگر مقالات ما در زمینه طراحی سایت و سئوی سایت و گرافیک سایت و مقالات وردپرس و ایمیل مارکتینگ سر بزنید . همچنین اگر مطالب برای شما مفید بود از شما درخواست میکنیم تا ان را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید .

در صورتی که احساس کردید مطلب کامل نیست و یا این که شما موارد دیگری را هم در باره ی امنیت در طراحی سایت می دانید ما را مطلع کنید .

به اشتراک بگذارید!
پرستو بخشی

پرستو بخشی

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.
طراحی سایت در تهران

طراحی سایت در تهران

امروزه با گسترش دنیای دیجیتال شاهد اینترنتی شدن اکثر کسب و کارها در اینترنت هستیم. اکثر صاحبین مشاغل تمایل به داشتن وب سایتی در این فضای گسترده و بی انتها دارند. صاحبان کسب و کار با مراجعه به شرکت های طراحی سایت شهر و یا منطقه خود اقدام به ایجاد یک وب سایت برای پیشبرد […]

200 نکته ی طلایی سئو – بخش4. محتوا 1

200 نکته ی طلایی سئو – بخش4. محتوا 1

در این مقاله قصد داریم تا در مورد 200 نکته ی طلایی سئو، بخش محتوا را خدمت شما عرض کنیم . همانطور که میدانید امروزهاهمیت و فواید طراحی سایت بر کسی پوشیده نیست . اما فقط طراحی سایت نیست . موضوع مهم دیگری هم وجود دارد که اصلا نمی توان ان را نادیده گرفت . ان هم بازدید وب […]

طراحی سایت مشابه دیوار

طراحی سایت مشابه دیوار

همه ی ما حداقل یک بار به وب سایت دیوار سرزده ایم بنا به دلایل مختلف . عده ای برای خرید موارد مورد نیاز، عده ای برای فروش موارد غیر ضروری خود و عده ای نیز برای ثبت اگهی های خود و مطالعه ی ان ها . این وب سایت با ظاهر ساده و مرتب […]

اشتباهات صفحه تماس با ما در طراحی سایت بخش 2

اشتباهات صفحه تماس با ما در طراحی سایت بخش 2

این مطلب بخش دوم مقاله ی ” اشتباهات صفحه تماس با ما در طراحی سایت” است . از آن جایی که صفحه تماس با ما یکی از پر بیننده ترین صفحات وب سایت است، محل بسیار مناسبی برای تبدیل بازدید کننده به مشتری نیز می باشد . این دلیل مهم بعدی است که شما باید […]

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.