051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » طراحی سایت » انواع طراحی سایت » طراحی سایت گمرک
طراحی سایت گمرک
انواع طراحی سایت, طراحی سایت 7 مارس 2019

طراحی سایت گمرک

پرستو بخشی پرستو بخشی

طراحی سایت گمرک

طراحی سایت گمرک

امروزه با پیشرفت علم و فناوری و تکنولوژی و گسترش بستر اینترنت کسب و کار ها و تجارت های بزرگ و کوچک به طراحی سایت روی آورده اند . صاحب این کسب و کار ها برای معرفی خود و محصولات و خدماتشان از شرکت های طراحی سایت کمک گرفتند . لازم است بدانید که طراحی سایت برای کسب و کار خاصی نیست و محدودیتی در تنوع مشاغل ندارد . در واقع تمامی مشاغل نیاز به یک طراحی سایت حرفه ای و شیک دارند . برای مثال گمرک ها می توانند با طراحی سایت گمرک خودشان را بهتر و بیشتر به مخاطبانشان بشناسانند .

اما قبل از این که به طراحی سایت گمرک و مزایای و ویژگی ها و امکانات ان بپردازیم می خواهیم یک موضوع مهم دیگر را برای شما شفاف سازی کنم .

اما منظور از شرکت طراحی سایت چیست ؟

شرکت طراحی سایت، شرکتی است که دارای تیم متخصص و حرفه ای در عرصه ی طراحی وب سایت است . در واقع افراد این تیم برنامه نویسانی هستند که به زبان های برنامه نویسی تحت وب نظیر HTML و PHP و CSS ، مسلط هستند . ان ها توسط این زبان ها وب سایت شما را توسعه می دهند . این پروسه با اجرای یک طرح گرافیکی ترجیحا یونیک شروع می شود و با داینامیک شدن کد های به اصطلاح استاتیک، روند کار ادامه می ابد .

در نهایت این پروسه با قرار گرفتن این کد ها توسط یک شرکت خدمات میزبانی وب، بر روی یک فضای میزبانی وب “ webhost ” تمام می شود . در نهایت هم، سایت از شبکه های جهانی اینترنت قابل دسترسی و رویت می باشد . این ساده ترین و خلاصه وار ترین تعریف ممکن از اقداماتی است که تیم متخصص ما در شرکت دهکده وب انجام می دهد .

مزایای طراحی سایت گمرک

داشتن یک وب سایت مزایای زیادی دارد اما به صورت کلی شامل موارد زیر می شود .

تاثیر سایت در اطلاع رسانی

از جهتی می توان طراحی سایت را به داشتن یک کاتالوگ شبیه کرد . هر دوی ان ها شامل مواردی مانند متن و تصویر و غیره هستند . اما با این تفاوت که در وب سایت ها می تواند از تصاویر، متون، فیلم و صوت و یا انیمیشن نیز بهره بگیرد . در واقع این ویژگی سایت امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را به شما می دهد .

طراحی سایت گمرک

تاثیر سایت در بازاریابی

اگر وب سایتتان را در شرایط مناسبی قرار دهید موتور های جستجو بدون هزینه برای شما بازاریابی می کنند . بله درست شنیدید زمانی که یک وب سایت با امکانات و محتوا های جذاب داشته باشید موتور های جست و جو نظیر گوگل به صورت رایگان برای شما بازاریابی می کنند .

ایجاد قابلیت های جدید تبلیغاتی

با داشتن یک وب سایت صاحبان و مدیران آن وارد عرصه تجارت الکترونیک می شوند و امکان استفاده از راه کارهای طراحی وب سایت برای آن ها به وجود می آید . از مهم ترین این قابلیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تبلیغات اینترنتی
  • تبلیغات در موتور های جستجوگر
  • تبلیغات کلیکی
  • تبادل بنر و لینک
  • و …

فعالیت در خارج از مرز های جغرافیایی

طراحی سایت برای مشاغلی خارج از مرز های جغرافیایی هم فعالیت می کنند بهترین راه ارتباطی است .

در دسترس بودن

از طریق طراحی سایت گمرک می توانید همواره با متقاضیان خود ارتباط مداورم و پیوسته ای داشته باشید .

حال اگر برای طراحی سایت گمرک خود قدمی بر نداشته اید، لطفا با شماره تلفن های موجود در وب سایتدهکده وب تماس بگیرید . ما در شرکت طراحی و توسعه ی سایت دهکده وب با تیم پشتیبانی و مشاوره ی خود اماده ی کمک به شما هستیم . امیداوریم که از مطالب ارائه شده در زمینه ی طراحی سایت گمرک راضی باشید .

از زمانی که برای مطالعه ی این مقاله گذاشتید از شما ممنونیم . اگر از مطالب لذت برده اید به دیگر مقالات ما در زمینه طراحی سایت و سئوی سایت و گرافیک سایت و مقالات وردپرس و ایمیل مارکتینگ سر بزنید . همچنین اگر مطالب برای شما مفید بود از شما درخواست میکنیم تا ان را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید .

در صورتی که احساس کردید مطلب کامل نیست و یا این که شما موارد دیگری را هم در زمینه ی طراحی سایت گمرک می دانید ما را مطلع کنید .

به اشتراک بگذارید!
پرستو بخشی

پرستو بخشی

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.
چگونه می توان با پنل مدیریت وردپرس کار کرد ؟

چگونه می توان با پنل مدیریت وردپرس کار کرد ؟

بعد از این که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را دانلود و نصب کردید و بعد از اشنایی مختصری که در مقاله ی ” وردپرس چیست ؟ ” کسب کردید حال در این مقاله به شما توضیح می دهیم که چگونه می توان با پنل مدیریت وردپرس کار کرد . پنل مدیریت وردپرس از روی عنوانش […]

طراحی سایت پزشکی در مشهد

طراحی سایت پزشکی در مشهد

علم پزشکی هر روزه در حال پیشرفت و تکامل می باشد و فقدان اطلاعات و دسترسی کم به اطلاعات درست در این زمینه کاری می تواند برای خیلی از افراد مشکل ساز گردد . قطعا متوجه شده اید که می خواهم راجب به چه چیزی صحبت کنم ؟ کاملا درست است قصد دارم تا در […]

معرفی مهم ترین نکات طراحی رابط‌ کاربری بخش3

معرفی مهم ترین نکات طراحی رابط‌ کاربری بخش3

در فرایند طراحی سایت و در بخش طراحی ظاهر ان دو موضوع مهم وجود دارد . یکی طراحی تجربه کاربری ” UX ” و یکی طراحی رابط کاربری ” UI ” نام دارد . برای اشنایی بیشتر با مفهوم طراحی تجربه ی کاربری می توانید اینجا کلیک کنید . اما در این مقاله ما قصد […]

Footer چیست ؟

Footer چیست ؟

Footer وب سایت در بخش پایینی سایت قرار دارد . در Footer معمولا محتوای یکسانی قرار می دهند برای مثال : قانون کپی رایت، اطلاعات تماس و اطلاعات حقوقی به علاوه چندین لینک به قسمت های اصلی سایت است . اما شما نمی توانید هر چیز الکی را در Footer قرار دهید و برعکس افرادی […]

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.