051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » سئو و بهینه سازی سایت » بازاریابی دیجیتال » انواع محتوا های ایمیل مارکتینگ بخش2
انواع محتوا های ایمیل مارکتینگ بخش2
بازاریابی دیجیتال, بهبود کسب و کار 23 ژانویه 2019

انواع محتوا های ایمیل مارکتینگ بخش2

پرستو بخشی پرستو بخشی

انواع محتوا های ایمیل مارکتینگ بخش2

این که چه ایمیل هایی را برای مخاطبین خود که در لیست ایمیل ها، ان ها را در اختیار دارید بفرستید موضوع مهم در زمینه ی ایمیل مارکتینگ است . قطعا می دانید که ایمیل مارکتینگ یک شیوه ی عالی برای فروش اینترنتی محصولات و خدمات شما است . اما مهم ترین موضوع در این زمینه این است که شما باید انواع محتوا های ایمیل مارکتینگ را بشناسید تا بتوانید بهترین محتوا را در بهترین زمان برای مشتریان خود ارسال کنید .

در مقاله ی قبل یعنی بخش اول مقاله ی ” انواع محتوا های ایمیل مارکتینگ “ راجب به سه نوع از انواع محتوا های ایمیل مارکتینگ توضیحاتی ارائه دادیم . این سه نوع، ایمیل های خوشامد گویی، پیشنهاد ویژه و نظر سنجی بودند . برای مشاهده و مطالعه ی ان ها تنها کافی است اینجا کلیک کنید .

انواع محتوا های ایمیل مارکتینگ را بشناسید :

  • خوشامد گویی
  • پیشنهاد ویژه
  • نظر سنجی
  • درخواست
  • خبرنامه
  • هدیه
  • ارزش افرین
  • استخدام
  • معرفی
  • سفارش مجدد
  • یاداوری سبد خرید رها شده
  • اطلاع رسانی
  • بزرگداشت سالیانه

در بخش دوم این مقاله به مطالعه ی سه نوع دوم از انواع محتوا های ایمیل مارکتینگ می پردازیم .

 ایمیل مارکتینگ

انواع محتوا های ایمیل مارکتینگ : درخواست

شما زمانی می توانید از این نوع محتوای ایمیل استفاده کنید که به تعهدات خود نسبت به مخاطبین و مشتریان عمل کرده باشید . حال می توانید در محتوای ایمیل های درخواستی از مشتریانتان خواسته های کوچکی را طلب کنید . برای مثال می توانید از ان ها بخواهید که نظرات خود را برای مشتریان بالقوه در سایت شما یا وب سایت های دیگر ثبت کنند . از ان جایی که نظراتی که برای کسب و کار ها و محصولات آن ها در اینترنت ثبت می شود در بسیاری از حوزه های کسب و کار یک سرمایه غیر قابل قیمت گذاری به شمار می رود، این ایمیل بازده بسیار بالایی خواهد داشت .

انواع محتوا های ایمیل مارکتینگ : خبرنامه

در بین انواع محتوا های ایمیل مارکتینگ نوع خبرنامه ی ان بسیار محبوب و پر طرفدار است . اما این نوع محتوا دقت و خلاقیت زیادی را می طلبد . زیرا با یک اشتباه کوچک می تواند محتوای ایمیل شما حالت یکنواختی را به خود بگیرد و برای مخاطبین کسل کنند باشد .

پس توصیه ما به شما این است که ایمیل های با عنوان خبری را بی کیفیت و تنها جهت خالی نبودن عریضه ارسال نکنید . محتوای این گونه ایمیل ها باید دارای اطلاعات مفیدی برای مخاطبان باشد . همچنین به شما پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید از این کار بهترین نتیجه را بگیرید باید برای مخاطبان لینک لغو اشتراک قرار دهید .

ایمیل هدیه

انواع محتوا های ایمیل مارکتینگ : هدیه

به این موضوعات کمی فکر کنید :

به نظر شما هر یک از مخاطبانتان به صورت روزانه چند تا ایمیل دریافت می کند ؟

نرخ باز شدن ایمیل های بازاریابی چند درصد است ؟

قطعا شما هم می خواهید که ایمیل هایتان جز ان دسته باشد که مورد بازدید و پسند مخاطبین قرار می گیرد . توصیه ما به شما در این موقع این است که برای مخاطبین و مشتریانتان برخی اوقات چیزی را به عنوان هدیه به ان ها تقدیم کنید . شک نکنید که ارسال یک هدیه ویژه از طریق ایمیل مارکتینگ، در رابطه با حفظ علاقمندی، تعامل و البته اشتراک مشتریان شما معجزه می کند . اما عمده سوال ها این است که چه چیز هایی را می توان به عنوان هدیه قرار داد ؟

یکی از ساده روش ها این است که ایتم های قابل دانلود را برای ان ها ارسال کنید . اگر کسب و کار شما به گونه ای است که محصولاتی که ارائه می کنید قابل دانلود هستند، می توانید یک یا چند مورد از آن ها را برای مشتریان فهرست ایمیل مارکتینگ خود ارسال کنید .

امیداوریم که از مطالب ارائه شده در زمینه ی انواع محتوا های ایمیل مارکتینگ راضی باشید . از زمانی که برای مطالعه ی این مقاله گذاشتید از شما ممنونیم . اگر از مطالب لذت برده اید به دیگر مقالات ما در زمینه طراحی سایت و سئوی سایت و گرافیک سایت و مقالات وردپرس و ایمیل مارکتینگ سر بزنید . همچنین اگر مطالب برای شما مفید بود از شما درخواست میکنیم تا ان را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید . در صورتی که احساس کردید مطلب کامل نیست و یا این که شما موارد دیگری را هم در زمینه ی انواع محتوا های ایمیل مارکتینگ می دانید ما را مطلع کنید .

به اشتراک بگذارید!
پرستو بخشی

پرستو بخشی

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.
اشتباهات صفحه تماس با ما در طراحی سایت بخش 2

اشتباهات صفحه تماس با ما در طراحی سایت بخش 2

این مطلب بخش دوم مقاله ی ” اشتباهات صفحه تماس با ما در طراحی سایت” است . از آن جایی که صفحه تماس با ما یکی از پر بیننده ترین صفحات وب سایت است، محل بسیار مناسبی برای تبدیل بازدید کننده به مشتری نیز می باشد . این دلیل مهم بعدی است که شما باید […]

مهم ترین قوانین طراحی سایت بخش اول

مهم ترین قوانین طراحی سایت بخش اول

طراحی سایت به طور کلی شامل 3 مرحله می شود . این 3 مرحله عبارت اند از : قبل طراحی سایت، زمان طراحی، بعد از طراحی سایت . در این مطلب تصمیم گرفته ایم تا مهم ترین قوانین طراحی سایت را در این 3 مرحله شرح دهیم . ممکن است برایتان سوال پیش اید که […]

عصاره ی لینک چیست ؟

عصاره ی لینک چیست ؟

اگر در زمینه ی سئو فعالیت می کنید ممکن است با اصطلاح عصاره ی لینک برخورد کرده باشید . اما عصاره ی لینک چیست و چه تاثیری بر سئوی سایت دارد ؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد . تعریف عصاره ی لینک یا همان Link Juice : برخی از سئو کاران […]

معرفی سایت های مفید برای انتخاب رنگ وب سایت

معرفی سایت های مفید برای انتخاب رنگ وب سایت

در مطلب قبلی راجب به تاثیرات رنگ ها بر روی موفقیت وب سایت شما و جذب کاربران توضیحاتی را ارائه کردیم . همچنین در آن مطلب پرداختیم به این که هر رنگ مناسب چه وب سایت ها و کسب و کار هایی است . برای مطالعه ی آن تنها کافی است اینجا کلیک کنید . […]

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.