051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » سئو و بهینه سازی سایت » ارائه گزارش سایت اسپم به گوگل بخش 3
ارائه گزارش سایت اسپم به گوگل بخش 3
سئو و بهینه سازی سایت 20 جولای 2020

ارائه گزارش سایت اسپم به گوگل بخش 3

افسانه آشفته افسانه آشفته

ارائه گزارش سایت اسپم به گوگل بخش 3

برای خیلی از ما پیش آمده که هنگام وب گردی هایمان به سایت هایی برخورد کرده ایم و آنها را بسیار انباشه از تبلیغات دیده ایم و دیگر آنها را بازدید نکرده ایم و با ناراحتی به خاطر تبلیغات زیاد آنها را ترک کرده ایم و کلی حرص تان در آمده است. به این سایت ها سایت های اسپم می گویند…در آن لحظه به چه چیزی فکر می کنید…درست است به اینکه این کار آنها را به گوگل گزارش دهیم و آنها را ترک کنیم…اینکه قرار است چه کاری را به گوگل گزارش کنیم و چگونه باید این کار را انجام دهیم … انها را در این بخش خواهیم آموخت تا در نتایج جستجو لحاظ شود برخی از این تبلیغات کلاهبرداری هستند…که ما این تبلیغات را در ادامه بر مبنای کلاهبر داری از طریق تماس های تلفنی از سمت گوگل ذکر کرده ایم

تماسهای تلفنی از Google

گاهی اوقات افرادی با وب گردان تماس می گیرند…و ادعا می کنند که از گوگل هستند یا با Google ارتباط دارند…یا ادعای Google بودن را دارند مراقب این گونه از افراد باشید غالباً این افراد از گوگل نیستند فقط تلاش می کنند شما را فریب دهند…از گوگل نیز به عنوان اهرم استفاده می کنند خدمات آنلاین خود را بفروشند موارد زیر را در خاطر داشته باشید
:سایت اسپم Google robocalls قرار نمی دهد.
Google با “به روزرسانی لیست صفحه اول خود” تماس نمی گیرد و از شما نمی خواهد “وب سایت رایگان خود را ادعا کنید”.
Google برای ورود به جستجوی Google یا Google My Business هزینه ای ندارد.

کلاهبردار

سایت اسپم : فیشینگ به روزرسانی Gmail

بسیاری از فیشورها به طور فعال کاربران Gmail را هدف قرار داده…و سعی در سرقت اطلاعات افراد دارند Phishers اغلب می گویند…که شما باید اطلاعات حساب Gmail خود را به روز کنید…یا اگر بروزرسانی نکنید حسابتان به حالت تعویق در می آید…به نظر می رسد پیوندی که در رابطه با این امر خطرناک است شبیه https://accounts.google.com باشد…مراقب این نوع از ایمیل ها باشید و همیشه دوبار بررسی کنید که نشانی اینترنتی در آدرس همان چیزی است که پیش از وارد کردن اطلاعات شخصی یا رمزهای عبور انتظار دارید.

سایت اسپم : کلاهبرداری Google AdSense

اگر یک تماس تلفنی یا نامه الکترونیکی از کسی دریافت کرده اید…که ادعا می کند برای تیم AdSense Google کار می کند و در خواست پول می کند ممکن است در معرض کلاهبرداری باشید…شخص به شما خواهد گفت كه تعادل در حساب Google AdSense دارید كه برای شما قابل استرداد است …اما برای آزاد كردن بودجه باید سپرده امنیتی پرداخت كنید…به شما آدرس داده می شود که در آن باید سپرده امنیتی را به صورت چک تأیید شده ارسال کنید تا بازپرداخت خود را دریافت کنید.

واقعیت کلاهبرداری Google AdSense

واقعیت این است که ، Google AdSense به منظور پرداخت بدهی خود به شما نیاز به پرداخت ندارد…برای اینکه شما از خدماتد آن استفاده کنید نیاز ندارد که هزینه ای را پرداخت کنید…پس بدانید که هیچ هزینه ای برای استفاده از خدمات AdSense وجود ندارد.
اگر شما قبلا مبلغی را پرداخت کرده اید و فکر میکنید که ای پرداخت کلاهبرداری بوده باید آن را به مسئولان مربوطه گزارش دهید

سایت اسپم : کلاهبرداری با پرداخت مالیات

کلاهبردار

شما یک ایمیل یا تماس تلفنی درخواست نشده از IRS یا یک مقام مالیاتی دیگر دریافت می کنید… مقام رسمی IRS به شما می گوید بدهی مالیاتی خود را با استفاده از کارتهای Google Play بلافاصله پرداخت کنید…اگر این کار را انجام ندهید دستگیر خواهید شد، یا مجوز شما ابطال می شود. این کلاهبرداری IRS است.

واقعیت کلاهبرداری با پرداخت مالیات

این شگرد سایت های اسپم هست وگرنه IRS تماس با مالیات دهندگان را از طریق ایمیل ، پیام های متنی یا کانال های رسانه های اجتماعی برای درخواست اطلاعات شخصی یا مالی انجام نمی دهد . این شامل درخواست شماره PIN ، گذرواژه‌ها یا اطلاعات دسترسی مشابه برای کارتهای اعتباری ، بانکها یا سایر حسابهای مالی است.

فیشینگ چیست؟

فیشینگ یک کلاهبرداری است از سایت های اسپم که به طور معمول از طریق ایمیل غیرمجاز و یا وب سایت هایی انجام می شود…که به عنوان سایت های قانونی معرفی می شوند…و قربانیان را برای تهیه اطلاعات شخصی و مالی فریب می دهند.
تمام ایمیل های ناخواسته را که ادعا می شود از IRS یا یک عملکرد مرتبط با IRS است …به phishing@irs.gov گزارش دهید. اگر به دلیل یک حادثه مربوط به IRS خسارت پولی را پرداخت کرده اید ، لطفاً آن را به اداره بازرس کل خزانه داری (TIGTA) گزارش دهید و شکایت خود را از طریق دستیار شکایت خود به کمیسیون تجارت فدرال (FTC) ارائه دهید تا اطلاعات در دسترس باشد

کلاهبرداری تلفنی IRS

کلاهبردار

این بار از طریق تلفن با شما تماس گرفته شده است و به شما گفته می شود که به IRS بدهکار هستید…و باید سریعاً از طریق کارت بدهی خود را پرداخت کنید…اگر از همکاری امتناع ورزید…ممکن است شما را به دستگیری تهدیدکند ، تبعید یا تعلیق پروانه کسب و کار…در بسیاری موارد ، تماس گیرنده به صورت خشمگین و توهین آمیز می شود.

واقعیت این است کهIRS شماره کارتهای اعتباری را از طریق تلفن نمی خواهد…و درخواست کارت بدهی پیش پرداخت یا انتقال سیم را نیز نمی دهد…اولین تماس IRS با مالیات دهندگان درمورد موضوع مالیات احتمالاً از طریق نامه صورت می گیرد.

از دیگر مشخصات این کلاهبرداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کلاهبرداران از نام های جعلی و شماره های IRS استفاده می کنند…آنها معمولاً از اسامی و نام خانوادگی مشترک برای شناسایی خود استفاده می کنند.
  2. ممکن است کلاهبرداران بتوانند چهار رقم آخر شماره تأمین اجتماعی قربانی را بگویند آن را بدانند
  3. کلاهبرداران از شماره تلفن IRS بدون شناسه تماس گیرنده استفاده می کنند…تا به نظر برسند که این تماس IRS است.
  4. کلاهبرداران بعضی مواقع برای پشتیبانی از تماسهای جعلی خود ، ایمیل های IRS جعلی را برای برخی از قربانیان ارسال می کنند.
  5. قربانیان صدای پیش زمینه تماس های دیگر را که برای تقلید از سایت تماس انجام می شود ، می شنوند.
  6. پس از تهدید قربانیان به زندان یا لغو مجوز راننده ، کلاهبرداران آویزان می شوند و دیگران بزودی تماس می گیرند وانمود می کنند که از پلیس محلی یا DMV هستند و شناسه تماس گیرنده از ادعای آنها پشتیبانی می کند.
به اشتراک بگذارید!
افسانه آشفته

افسانه آشفته

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.
آموزش توییتر برای کاربران جدید ! بخش 1

آموزش توییتر برای کاربران جدید ! بخش 1

در این بخش قصد داریم شما را برای ایجاد یک حساب کاربری در تویتر راهنمایی کنیم و نکات اصلی و کاربردی را در باره توییتر به طور ساده به شما آموزش دهیم با استفاده از آنها به راحتی بتوانید توییتر را نصب کنید و از آن استفاده کنید همچنین شما میتوانید با کلیک روی کلمه […]

طراحی سایت مهد کودک

طراحی سایت مهد کودک

این روز ها با گسترش استفاده از اینترنت و جایگزینی آن به جای روش های سنتی و قدیمی، مفاهیمی مانند طراحی سایت در بین همه ی افراد کم و بیش شناخته شده و قابل لمس و درک است . امروزه اکثر افراد برای انجام امور روزانه ی خود از جمله خرید، امور خدماتی و حتی […]

بهترین افزونه های امنیتی در وردپرس بخش1

بهترین افزونه های امنیتی در وردپرس بخش1

در فضای مجازی که انتهایی ندارد همان قدر که کاربران امکانات در اختیار دارند به همان میزان هم خطر هک شدن ان ها را تهدید می کند . به خاطر همین موضوع هم است که امنیت در اینترنت بسیار مهم است . یکی از سیستم های مدیریت محتوا و سایت سازی که اکثر کاربران ایرانی […]

طراحی سایت اموزشگاه رانندگی بخش3

طراحی سایت اموزشگاه رانندگی بخش3

طراحی سایت اموزشگاه رانندگی می تواند مزایای زیادی را هم برای کاربران و مراجعه کنندگان و هم برای صاحبین وب سایت ها و اموزشگاه ها داشته باشد . امروزه ما نمی توانیم وجود اینترنت و وابستگی زندگیمان را به ان انکار کنیم . تنها می توانیم خودمان را با ان همراه کنیم و حتی از […]

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.