051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » تبلیغات » بیلبورد چیست ؟
بیلبورد چیست ؟
تبلیغات 11 جولای 2020

بیلبورد چیست ؟

افسانه آشفته افسانه آشفته

بیلبورد چیست ؟

بیلبورد در انگلستان و بسیاری از منطق دیگر ان به معنای احتار نیز هست که به معنی یک ساختار تبلیغاتی بزرگ در فضای باز است که این فضای بزرک برای تبلیغات را به طور معمول در مناطق پر ترافیک مانند کنار جاده های شلوغ یافت میگذارند این تابلوهای تبلیغاتی را برای این بزرگ میکنند که ایتن تبلیغات باید درکنار خیابان ها باشند و در هنگام عبور ماشین ها باید به راحتی دیده شوند آنها را بزرگ می سازند و معمولا این تابلو ها حاوی مطالبی از جمله نمایش شعارهای شوخ و تصاویری متفاوت ، بیلبوردهای تبلیغاتی در مناطق دارای بازار برتر بسیار مشهود هستند.

مکان های نصب بیلبورد

بزرگترین تابلوهای تبلیغاتی نسبت به اندازه آنها اول در بزرگراه های اصلی یا شریان های اصلی قرار دارند و دستور قرار گرفتن در معرض مصرف کنندگان با چگالی بالا (بیشتر به ترافیک وسایل نقلیه) را می دهند

بیلبورد

پوسترها یکی از اشکال رایج تبلیغات بیلبورد هستند ولی تفاوتی که این پوستر ها از نوع اصلی خود دارند آنها در شریان های فرعی کاربرد دارند و آنهم به دلیل این است که آنها مقداری از بیلبورد ها کوچک تر هستند پوسترها یک شکل کوچکتر هستند و عمدتا توسط ساکنین و رفت و آمد مسافر مشاهده می شوند ، با مقداری مواجهه با عابر پیاده.

سبک تبلیغات

تبلیغات بیلبورد گونه ای از تبلیغات با جلب توجه بالاست به گونه ای که طراحی ان عمدا به گونه ایست که توجه افراد را به خود جلی می کند و خیلی سریع جلوه ای به یاد ماندنی ایجاد می کند و باعث می شود خواننده پس از گذشت زمان از آن ، در مورد تبلیغات فکر کند. آنها نباید زمان زیادیرا برای خواندن اشغال کنند و باید به آسانی قابل خواندن باشند زیرا معمولاً هنگام پر سرعت با سرعت خوانده می شوند. بنابراین معمولاً فقط چند کلمه در چاپ بزرگ وجود دارد و تصویری طنزآمیز یا دستگیرکننده به رنگ درخشان.

نخستین “بیلبورد معطر”

یک علامت در فضای باز که بو از فلفل سیاه و ذغال را نشان می دهد و استیک کبابی را نشان می دهد ، در NC 150 در نزدیکی Mooresville ، کارولینای شمالی توسط زنجیره مواد غذایی بلوم ساخته شد. این علامت یک مکعب بزرگ از گوشت گاو را نشان می داد که توسط یک چنگال بزرگ که به زمین امتداد یافته بود سوراخ می شود. عطرها بین ساعتهای 7-10 صبح و 4 تا 7 بعد از ظهر از 28 مه 2010 تا 18 ژوئن 2010 منتشر شد.

بیلبورد

تابلوهای تبلیغاتی نقاشی شده

تقریباً تمام این بیلبوردها در استودیوهای بزرگ نقاشی شده بودند. تصویر بر روی سری صفحه های کاغذی ساخته شده از بیلبورد پیش بینی شده است. بعد از اینکه نقشه برداری انجام شد ،با یک چرخش پرش که خطوط سوراخی ایجاد می کند ، ترسیم شد. الگوهای سپس با یک کیسه گودال پر از گچ ، روی صفحه قرار گرفتند و حاشیه های چهره ها یا اشیاء را مشخص کردند. با استفاده از رنگ های روغنی ، هنرمندان از برس های بزرگ برای رنگ آمیزی تصویر استفاده می کنند.

پس از نصب پانل ها

پس از نصب پانل ها با استفاده از جرثقیل های هیدرولیک ، هنرمندان روی بیلبورد نصب شده بالا می روند و لبه های بین پانل ها را لمس می کنند. این تابلوهای تبلیغاتی بزرگ و نقاشی شده به ویژه در لس آنجلس محبوبیت پیدا کردند که شرکتهای تاریخی مانند Foster & Kleiser و Pacific Outdoor Advertising در این صنعت حاکم بودند. سرانجام ، این بیلبوردهای رنگی جای خود را به تولید مثل گرافیکی دادند ، اما تابلوهای تبلیغاتی با رنگ دستی هنوز در بعضی از مناطق که فقط یک تخته یا دو تخته مورد نیاز است هنوز مورد استفاده قرار می گیرند. “Sunset Strip” در لس آنجلس منطقه ای است که در آن هنوز می توان بیلبوردهای نقاشی شده دستی پیدا کرد ، معمولاً برای تبلیغ فیلم ها یا آلبوم های بعدی.

بیلبوردهای دیجیتال

یک بیلبورد که تصاویر مختلف و متن ایجاد شده از برنامه ها و نرم افزارهای رایانه ای را نشان می دهد بیلبورد دیجیتال است . تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی می توانند برای نمایش متن در حال اجرا ، نمایش چندین نمایشگر مختلف از همان شرکت و حتی ارائه چندین شرکت در طول روز به چندین شرکت طراحی شوند. متن های مداوم در حال تغییر حداکثر تأثیر و قرار گرفتن در معرض گسترده مخاطبان هدف را تضمین می کنند.

بیلبوردهای دیجیتال

امکان برنامه ریزی تبلیغات از راه دور ، همراه با برنامه ریزی انعطاف پذیر در زمان واقعی ، امکان کاهش هزینه های نگهداری سنتی را فراهم کرده است. علاوه بر این ، بیلبوردهای دیجیتالی به طور مداوم با فناوری های تبلیغات در زمان واقعی برای اندازه گیری مخاطبان یا ارائه محتوای پویا در حال ادغام هستند. در ژانویه سال 2015 ، اوه! رسانه ها با پورشه یك كارزار را راه اندازی كردند كه خودروهای ورودی پورشه را ردیابی می كرد و قطعه ای پویا از مطالب مرتبط را برای رانندگان پورشه به نمایش می گذاشت.

اولین انتشار بیلبورد

در ماه مه سال 2014 ، Beck’s Beer یک پوستر بیلبورد منتشر کرد که صدا را پخش می کند. جوهر رسانا که به حسگرها و بلندگوها مرتبط است بدان معنی است که هنگام لمس ، پوستر شروع به پخش موسیقی می کند. شرکت آبجو ادعا می کند که “اولین پوستر موسیقی قابل پخش در جهان” است. با این حال ، آژانس جمهوری خاورمیانه ، پوستر موسیقی تعاملی Spotify Powered Interactive را در آوریل 2012 منتشر کرد. آژانس خلاق ، گری لندن با استفاده از جوهرهای لمسی در آوریل 2014 در یک پوستر تعاملی مشابه همکاری کرد.

اولین انتشار بیلبورد

بیلبوردهای موبایل

تبلیغات در فضای باز مانند بیلبورد موبایل موثر است زیرا مردم هیچگاه استفاده از ان را کنار نمیگذارند براساس یک نظرسنجی ملی انگلیس ، این نیز به یاد ماندنی است. گروه ارتباطات کاپیتول دریافت که 81.7٪ از کسانی که نظرسنجی کرده اند تصاویر را که روی علامت چند تصویر متحرک دیدند فراخوانی می کنند.

برخلاف یک بیلبورد معمولی ، بیلبوردهای تلفن همراه قادر به مراجعه مستقیم به مخاطبان مورد نظر خود هستند. آنها را می توان در هر جایی که به دلیل یک رویداد ترافیک سنگین وجود داشته باشد – از جمله مراکز همایش ، ایستگاه های قطار ، فرودگاه ها و میادین ورزشی – قرار داد. آنها می توانند مسیرها را تکرار کنند ، و اطمینان حاصل کنند که پیام تبلیغ کننده نه تنها مشاهده می شود ، بلکه این اطلاعات از طریق تکرار حفظ می شوند.

بیلبوردهای چند منظوره

تابلوهای تبلیغاتی ممکن است چند منظوره باشد. یک علامت تبلیغاتی می تواند هدف اصلی خود را با آنتن مخابرات یا پشتیبانی از روشنایی عمومی ادغام کند. معمولاً این سازه دارای یک قطب فولادی با یک فلنج اتصال دهنده بر روی ساختار بیلبورد تبلیغاتی فوق الذکر است که می تواند حاوی آنتن های ارتباطی باشد. روشنایی ، سیم کشی و هر آنتن در داخل سازه قرار می گیرد.

به اشتراک بگذارید!
افسانه آشفته

افسانه آشفته

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.
تشخیص کدهای مخرب در وردپرس

تشخیص کدهای مخرب در وردپرس

موضوع امنیت در فضای اینترنت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است . به جرئت می توان گفت که جرایمی که در دنیای دیجیتال اتفاق می افتد بسیار بیشتر از جرایمی است که در خیابان ها به چشم می خورد . بسیاری از وب سایت ها در خطر هکر ها و افراد سودجو هستند . اکثر […]

ویژگی ها و امکانات وردپرس 5

ویژگی ها و امکانات وردپرس 5

وردپرس توانسته است بیش از 30 درصد از سهم بازار سیستم‌ های مدیریت محتوا را در سراسر وب به خودش اختصاص بدهد که بیش از 72 درصد سایت‌ های جهان با این سیستم مدیریت محتوا ساخته شد ه‌اند . برای این که با این سیستم مدیریت محتوا بیشتر آشنا بشید پیشنهاد می‌ کنم حتما سری […]

تاثیر طراحی گرافیک در صفحات وب سایت قسمت2

تاثیر طراحی گرافیک در صفحات وب سایت قسمت2

بر خلاف تصور عده ای طراحی گرافیک جز هنر های مدرن محسوب می شود . به عنوان مثال : طراحی نماد، تصویرسازی، صفحه آرایی و خطاطی یا همان تایپو گرافی هم در آثار هزاران سال پیش دیده می‌ شود و هم در مدرن‌ ترین آثار امروزی . در این مقاله نیز قصد داریم به حضور […]

نکات پولساز در ایمیل مارکتینگ بخش سوم

نکات پولساز در ایمیل مارکتینگ بخش سوم

از آن جایی که امروزه ایمیل مارکتینگ به یکی از روش های جذاب بازاریابی اینترنتی تبدیل شده است، پس باید برای استفاده از آن و همچنین نتیجه گرفتن از آن تکنیک ها و نکات ایمیل مارکتینگ را بدانید . برای همین ما تصمیم به نوشتن مقاله ای با عنوان ” نکات پولساز در ایمیل مارکتینگ […]

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.