051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » طراحی سایت » بهبود کسب و کار » امکانات طراحی سایت فروشگاهی
امکانات طراحی سایت فروشگاهی
بهبود کسب و کار, طراحی سایت 10 مارس 2019

امکانات طراحی سایت فروشگاهی

پرستو بخشی پرستو بخشی

امکانات طراحی سایت فروشگاهی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش علم طراحی سایت، بیشترین وب سایت هایی که در اینترنت مشاهده می کنید وب سایت های فروشگاهی هستند . در تمام دنیا و حتی ایران نیز برخی از این فروشگاه های اینترنتی به محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده اند . زیرا افراد ترجیح می دهند در خانه ی خود بنشینند و به صورت انلاین خرید ها و نیاز های خود را بر طرف کنند . اما امکانات طراحی سایت فروشگاهی چه مواردی باید باشد تا به موفقیت و محبوبیت در بین کاربران برسد .

در این مطلب می خواهیم به شرح امکانات طراحی سایت فروشگاهی بپردازیم و به شما کاربران عزیز بگوییم که چگونه این موارد در جذب مشتریان بیشتر و موفقیت کسب و کار شما تاثیر می گذارد . در صورت تمایل برای داشتن اطلاعات بیشتر از ” طراحی سایت فروشگاهی ” تنها کافی است اینجا کلیک کنید .

امکاناتی که کاربران را به مشتریان وفادار تبدیل می کند

در ادامه به امکانات طراحی سایت فروشگاهی که تاثیر بسیار زیادی بر روی تصمیم مشتریان وب سایت شما می گذارد می پردازیم .

در واقع اگر موارد ذکر شده را به درستی و به صورت کاربر پسندانه ای طراحی کنید و قرار دهید در قدم اوا بازدید وب سایتتان افزایش پیدا می کند . در ادامه شما بیشتر شناخته می شوید و به همین ترتیب کاربران جدید به مشتریان جدید و مشتریان قدیمی به مشتریان وفادار و ثابت شما تبدیل می شود . تمامی این مطالب و نکات برای این است که شما از طراحی سایت فروشگاهی خود بهترین نتایج را کسب کنید .

طراحی سایت فروشگاهی

دسترسی آسان و سریع به محصول

زمانی که کاربران وارد وب سایت شما می شوند با یک نیت و تفکر قبلی وارد شده اند . در واقع به دنبال چیزی از وب سایت شما بازدید می کنند . حال اگر خدمات و محصولات و امکانات طراحی سایت فروشگاهی شما واضح و به اسانی در دسترس کاربران نباشد، ان ها گیج می شوند و تنها از وب سایت شما خارج می شوند . حتی در مواردی دیگر ان ها از وب سایت شما بازدید نخواهند کرد . طراحی سایت فروشگاهی باید دارای نظم و یک استاندارد باشد تا باعث سردرگمی نشود بلکه باعث خرید کابران شود .

بخش ثبت نام مشتریان

یکی از مهم ترین امکانات طراحی سایت فروشگاهی همین موضوع ثبت نام برای کاربران و مشتریان است . از ان جایی که این بخشی است که کاربران زیاد با ان سرو کار دارند باید در طراحی ان نهایت دقت به کار گرفته شود . نباید یک فرم بزرگ با اطلاعات زیاد در مقابل کاربران قرار دهید . بهترین حالت این است که یک فرم با طراحی ساده و خوانا و با اطلاعات مهم اما محدود کاربران را به خرید همیشگی از وب سایت دعوت کنیم .

جلب اعتماد مشتریان

از ان جایی که فضایی که در ان در حال فعالیت هستید مجازی است و هیچ دیداری صورت نمی گیرد موضوع اعتماد خیلی اهمیت پیدا می کند . ممکن است از خودتان بپرسید که چگونه می توان کاری کرد که کاربران برای خرید کردن به ما اعتماد کنند ؟

اما ممکن است کمی تعجب کنید زیرا پاسخ این است که اگر وب سایت فروشگاهی شما یک طراحی خاص و بدون نقص داشته باشد به راحتی می توانید اعتماد مشتریان را به خود جلب کنید . دقت کنید زمانی که پرداخت آنلاین در سایت شما انجام می شود به جهت افزایش امنیت اطلاعات مشتریان شما، باید از درگاه ssp استفاده شود . وقتی برند شما شناخته شود محصولات جدید شما با تکیه بر رزومه خوب شما، به راحتی فروش رفته و با استقبال بالایی روبه رو خواهد شد .

طراحی سایت فروشگاهی

ایجاد امکان مقایسه محصولات توسط کاربران

این موضوع برای کاربران هم اهمیت دارد و هم جذاب است . از انجایی که خودشان در محل حضور ندارد تا تفاوت ها را ببینید، در اختیار گذاشتن این تفاوت ها و مقاسه ان ها برای کاربران از ارزش زیادی برخوردار است . در این صورت کاربران از خرید خود احساس رضایت بیشتری می کنند .

قرار دادن روش های متفاوتی برای خرید کردن

این که به مشتریان خود اهمیت دهید و روش های متفاوتی را برای پرداخت برای ان ها در نظر بگیرید در جذب بیشتر مشتری تاثیر زیادی دارد . بهترین روش ها موارد زیر هستند :

  1. پرداخت آنلاین
  2. پرداخت در محل

حال اگر برای طراحی سایت فروشگاهی خود قدمی بر نداشته اید، لطفا با شماره تلفن های موجود در وب سایتدهکده وب تماس بگیرید . ما در شرکت طراحی و توسعه ی سایت دهکده وب با تیم پشتیبانی و مشاوره ی خود اماده ی کمک به شما هستیم . امیداوریم که از مطالب ارائه شده در زمینه ی امکانات طراحی سایت فروشگاهی راضی باشید .

از زمانی که برای مطالعه ی این مقاله گذاشتید از شما ممنونیم . اگر از مطالب لذت برده اید به دیگر مقالات ما در زمینه طراحی سایت و سئوی سایت و گرافیک سایت و مقالات وردپرس و ایمیل مارکتینگ سر بزنید . همچنین اگر مطالب برای شما مفید بود از شما درخواست میکنیم تا ان را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید .

در صورتی که احساس کردید مطلب کامل نیست و یا این که شما موارد دیگری را هم در زمینه ی امکانات طراحی سایت فروشگاهی می دانید ما را مطلع کنید .

به اشتراک بگذارید!
پرستو بخشی

پرستو بخشی

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.
طراحی سایت نمایشگاه پوشاک

طراحی سایت نمایشگاه پوشاک

امروزه با همه گیر شدن اینترنت بسیاری از کار ها اسان شده است . افراد روزانه زمان قابل توجهی را در اینترنت می گذرانند و ترجیحا اکثر کار های خود را از طریق ان انجام می دهند . درصد بسیار زیادی از فعالیت های انلاین کاربران شامل خرید کردن کالا ها می شود، مثلا مواد […]

الگوریتم کافئین

الگوریتم کافئین

در مقالات قبلی راجب انواع دیگر الگوریتم های گوگل صحبت کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایر مقالات ما سر بزنید. اما در این مقاله راجب به الگوریتم کافئین میپردازیم. الگوریتم کافئین یکی از آپدیت های موتور جستجوی گوگل است، اما بر خلاف دیگر آپدیت های آن، گوگل کافئین صرفا راه اندازی مجددی از موتور […]

طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت صنعتی

اگر شما در زمینه صنعت فعالیت میکنید، مطمئنا مشتریان زیادی وجود دارند که هنوز شما را نمیشناسند و از وجود شما خبر ندارند. حتی به سرویس های شما به خوبی اشنا نیستند. این موضوع در کشور های پیشرفته و توسعه یافته کمی متفاوت است. در انجا افراد کالاهای مورد نیاز صنعتی خود را به واسطه […]

مزایای طراحی سایت دامپزشکی

مزایای طراحی سایت دامپزشکی

در بخش قبلی راجب به طراحی سایت دامپزشکی و امکانات ان صحبت کردیم . در این بخش به مزایا و دلایلی که باعث اهمیت ان می شود می پردازیم . در ادامه به مهم ترین دلایل و مزایای طراحی سایت دامپزشکی اشاره می کنیم . از شما خواهشمندیم که با دقت و حوصله این مطلب […]

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.