051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » طراحی سایت » بهبود کسب و کار » مراحل طراحی سایت
مراحل طراحی سایت
بهبود کسب و کار, طراحی سایت 24 نوامبر 2018

مراحل طراحی سایت

پرستو بخشی پرستو بخشی

مراحل طراحی سایت

اگر در نظر دارید که وب سایتی داشته باشید و پا به عرصه ی وب و بازاریابی اینترنتی بگذارید بد نیست که پیش از هر گونه اقدامی اطلاعاتی در مورد وب سایت ها و نحوه ی طراحی آن بدست آورید و برنامه و طرحی برای خود داشته باشید، تا در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید . همچنین داشتن برنامه مشخص برای برنامه نویسان و طراحان در ابتدای کار مشخص می کند که به چه سیستم هایی نیاز دارید و پروژه شما چه میزان هزینه دارد ؟ چقدر زمان صرف آن می شود ؟ و …. در این مقاله ما مراحل طراحی سایت را برای شما توضیح داده و شما را در برنامه ریزی همراهی خواهیم کرد .

پیش نیاز ها قبل از مراحل طراحی سایت

خلاصه پروژه

این مورد شامل دید کلی پروژه و امکاناتی که باید در آن وجود داشته باشد در کنار میزان مخاطبان و ارزشی که قرار است سایت نهایی برای کاربرانش خلق کند است .

اهداف 

برای پروژه معمولا 2 تا 3 هدف قابل سنجش مشخص می شود تا تیم طراحی بتواند با توجه به آن اهداف بهترین گزینه ها را در مراحل طراحی سایت رعایت کند . آیا قرار است در سایت محصولی به فروش برسد یا فقط برای اطلاع رسانی از آن استفاده می شود ؟ پاسخ دادن به این گونه سوالات در این مرحله و مشخص نمودن هدف برای سایت به تیم طراحی کمک می کند بتوانند دید روشن تری به پروژه داشته باشند و بهتر تصمیم بگیرند .

کاربران هدف

یکی از مهم ترین مراحل در طراحی سایت این است که بدانیم کاربران هدف ما چه افرادی هستند ؟

در واقع باید موضوعاتی مانند جنسیت یا رنج سنی کاربران برسی کنیم و ببینیم در چه محدوده ای است و حتی از چه کشور هایی به سایت ما وارد می شوند ؟ و سوال هایی این چنینی می توانید به ما در مراحل طراحی سایت کمک بسیار زیادی بکند . سوال های بیشتر درصد موفقیت را افزایش می دهد . سوال هایی با این مضمون که آیا کاربران سایت ما بیشتر از کامپیوتر دسکتاپ وارد سایت می شوند یا کاربران موبایلی هستند ؟

آیا برای خرید محصول وارد سایت می شوند یا به دنبال کسب اطلاعات و خواندن مقالات وارد سایت می شوند ؟ مشخص بودن کاربران هدف سایت به تیم طراحی کمک می کند در طراحی گرافیکی و چیدمان بخش های مختلف سایت، استاندارد های لازم را رعایت کنند .

پیام نهایی

یکی از موضوعاتی که طراحات وب سایت در مراحل طراحی سایت ان را درنظر می گیرند و طبق ان وب سایت ها را طراحی می کنند پیام نهایی سایت است . در واقع ان با دانستن این که وب سایت قرار است چه پیامی را به کاربرانش برساند، سایت طراحی می کنند . حساسیت این موضوع در  و سازمانی بیشتر از همیشه احساس می شود . دلیل ان هم این است که این سایت ها اعتبار و هویت برند آن ها دارای پیام خاصی است که باید از طریق سایت هم به کاربران منتقل شود .

وقتی پیام سایت برای کاربران مشخص باشد تیم طراحی هم می تواند تصمیم بگیرد که این پیام را به چه صورت و با چه ابزاری به مخاطب برساند که برای او ایجاد جذابیت کند و باعث نزدیکی هرچه بیشتر کاربر و برند شود .

وضعیت رقبا

امروزه برای هر نوع سایت و کسب و کاری در اینترنت صد ها سایت رقیب وجود دارد و طبیعی است که بعضی از افرادی که قصد دارند سایت جدیدی راه اندازی کنند می خواهند امکاناتی از سایت های رقیب خود را کپی کنند و آن را به کاربران خود بدهند .
این قبیل امکاناتی که قصد دارید در سایت شما گنجانده شود هم باید در جلسات قبل از شروع طراحی بیان شود و حتی نام و لینک سایت های رقیبی که در حال حاضر از این امکانات استفاده می کنند هم به تیم طراحی داده شود تا بتوان روی آن تحلیل و بررسی کرد . این کار در برآورد دقیق میزان هزینه و زمان لازم برای تحویل پروژه بسیار مهم است .

مراحل طراحی سایت

مراحل طراحی سایت با php

  1. تحلیل و بررسی نیازمندی‌ ها
  2. انتخاب روش و ابزار های توسعه
  3. طراحی فنی
  4. طراحی گرافیکی
  5. پیاده‌ سازی قالب
  6. پیاده‌ سازی فنی
  7. آپلود روی سرور آزمایشی و آزمون پی در پی
  8. تهیه‌ ی هاست و دامنه
  9. آپلود روی سرور اصلی
  10. پشتیبانی و نگهداری

مراحل طراحی سایت با جوملا

  1. بررسی نیازمندی‌ ها و تحلیل سیستم
  2. طراحی ساختار
  3. طراحی گرافیکی و تایید
  4. پیاده‌ سازی قالب
  5. پیاده‌ سازی فنی
  6. آپلود روی سرور آزمایشی
  7. آزمون و تایید
  8. تهیه‌ ی هاست و دامنه
  9. آپلود روی سرور اصلی
  10. پشتیبانی و نگهداری

مراحل طراحی سایت با وردپرس

  1. بررسی نیازمندی‌ ها و تحلیل سیستم
  2. طراحی ساختار
  3. طراحی گرافیکی و تایید
  4. پیاده‌ سازی قالب
  5. پیاده‌ سازی فنی
  6. آپلود روی سرور آزمایشی
  7. آزمون و تایید
  8. تهیه‌ ی هاست و دامنه
  9. آپلود روی سرور اصلی
  10. پشتیبانی و نگهداری

اما چرا شرکت طراحی سایت دهکده وب ؟

  • طراحی حرفه ای بر اساس نیاز مشتری
  • طراحی سایت با رعایت اصول سئو
  • استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا
  • وجود افراد متخصص و خلاق
  • کانفینگ امنیتی و افزایش سرعت سایت
  • پشتیبانی و مشاوره تخصصی

شرکت طراحی سایت به فراوانی یافت می شود اما پیدا کردن شرکتی مطمئن با عملکرد خوب کار بسیار سختی است . ما به شما این قول را می دهیم که در طی روند طراحی وب سایت برای شما تمام خواسته ها و نگرش ها و ایده های شما را پیاده سازی کینم تا باعث جلب رضایت شما شود . پس برای پیشرفت در کسب و کار خود و داشتن بازار و سهمی در فضای دیجیتال بدون محدودیت همین حالا با شماره تلفن های موجود در سایت ما تماس گرفته و رنگ جدیدی به تجارت خود ببخشید .

از زمانی که برای مطالعه ی این مقاله گذاشتین از شما ممنونیم . از دیگر مقالات ما دیدن فرمایید . همچنین در صورت تمایل به اقدام برای طراحی سایت با شماره های موجود در سایت ما تماس حاصل فرمایید .

 

به اشتراک بگذارید!
پرستو بخشی

پرستو بخشی

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.
امکانات وردپرس و ویژگی های وردپرس قسمت3

امکانات وردپرس و ویژگی های وردپرس قسمت3

وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان است . سایت های بی شماری در انواع و اندازه های متفاوتی از سایت های خبری، ورزشی تا فروشگاه های اینترنتی توسط این سیستم ایجاد و راه اندازی شده است . به عنوان صاحب یک کسب و کار ممکن است برایتان این سوالات پیش اید […]

منبع درآمد گوگل از کجاست ؟ بخش سوم

منبع درآمد گوگل از کجاست ؟ بخش سوم

هر روزه مطالب زیادی راجب به گوگل می شنویم . برای مثال، اپدیت های گوگل، الگوریتم های جدید گوگل و غیره . اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که منبع درآمد گوگل از چه راهی است ؟ همچین شرکت اینترنتی بزرگ و موفقی در جهان چطور و از چه طریقی می […]

طراحی سایت ترجمه مقاله

طراحی سایت ترجمه مقاله

امروزه دانشجویان برای ترجمه متون و مقالات خود به طراحی سایت ترجمه مقاله مراجعه می کنند و وقت خود را برای مراجعه حضوری به دفاتر ترجمه تلف نمی کنند . بنابراین طراحی سایت ترجمه مقاله نیاز ضروری جامعه امروزی است . طراحی سایت ترجمه مقاله ی هدفمند باعث افزایش درآمد می شود . برای طراحی […]

30 افزونه اساسی WordPress که باید نصب کنید بخش 3

30 افزونه اساسی WordPress که باید نصب کنید بخش 3

اگر بخواهیم در جهان اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشیم باید به ایجاد یک سایت فکر کنیم امروزه سایتهای بی شماری را همانطور که گفتیم با WordPress ساخته اند و این غیر قابل باور است که 30 درصد از محوریت سایتها را تشکل می دهد WordPress پس نصب بهترین افزونه ها را در ساخت سایتی […]

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.