051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » طراحی سایت » انواع طراحی سایت » طراحی سایت اموزشگاه
طراحی سایت اموزشگاه
انواع طراحی سایت, بهبود کسب و کار, طراحی سایت 11 نوامبر 2018

طراحی سایت اموزشگاه

پرستو بخشی پرستو بخشی

طراحی سایت اموزشگاه

طراحی سایت اموزشگاه

امروزه طراحی سایت به عنوان یک راه موفق و تضمین شده برای معرفی خدمات ، محصولات شناخته است . در این میان اموزشگاه های متفاوت علمی و هنری نیز از قافله جا نمانده اند . برای مثال اموزشگاه های رانندگی ، اموزشگاه های کنکور و برگزار کننده کلاس های تقویتی ، اموزشگاه های زبان ، اموزشگاه های شیرینی پزی ، نقاشی ، مدارس و …. اقدام به طراحی سایت اموزشگاه برای موسسه خود نموده اند تا از این طریق به جلب مشتریان بپردازند .

لزوم و اهمیت طراحی سایت اموزشگاه

والدین و دانش آموزان و متقاضیان فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای و یا هنری همواره جهت این که کدام اموزشگاه برتر و بهتر بوده و خدمات مطلوب تری را ارائه می نماید از این جهت به اینترنت و جست و جو در ان روی می آورند . با توجه به تعدد مداری و مراکز اموزشی مختلف ، اموزشگاه هایی که از نظر خدمات و نیز برخورداری از مربیان و اساتید مجرب در سطح بالاتری باشند توجه اغلب کاربران را به خود معطوف خواهد نمود .

با این تفاصیل، طراحی سایت اموزشگاهی که جامع و حرفه ای باشد و برای موتور های جست و جو بهینه سازی شده باشد در اثر جستجوی کاربران در گوگل و یا سایر موتور های جست و جو خواهد توانست ببینندگان و و مخاطبان زیادی را به خود جذب کند . همچنین این کاربران به طور بالقوه مستعد تبدیل شدن به فراگیران و دانش اموزان اموزشگاه یا مدرسه شما خواهند بود .

طراحی سایت اموزشگاه  یک‌ راه حل فوق‌العاده

دنیای امروز، دنیای ارتباطات است . همین‌ الان که در حال مطالعه این مقاله هستید، شما در حال استفاده از اینترنت هستید . ابزاری که سبب تحول گسترده‌ ای در جوامع شده است و بر مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاثیر به سزایی گذاشته است . شما برای توسعه کار خود در هر حوزه‌ ای که باشید باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنید . برای حوزه اموزش، تنها طراحی سایت اموزگاه کافی است . اما نه هر وب سایتی . شما باید یک طراحی سایت اموزشگاه تخصصی داشته باشید . طراحی سایت اموزشگاه شما در ساده‌ ترین حالت می‌ تواند به معرفی آموزشگاه شما و دوره‌ هایی که ارائه می‌کنید بپردازد . اما با کار بیشتر و تخصصی‌ تر بر روی وب‌ سایتتان، شما می‌ توانید اقدام به برگزاری دوره‌ ها و کلاس‌ های مجازی نمایید . کلاس‌ های آنلاین و یا فیلم‌ ها آموزشی قابل دانلود از جمله امتیازات یک وب‌ سایت آموزشی می‌ باشند .

طراحی سایت آموزشی آنلاین

امروزه اینترنت خود به یکی از بهترین ابزار های آموزشی بدل شده است . برگزاری دوره های آموزشی و کلاس های مجازی در وب سایت های اینترنتی به امری رایج تبدیل شده است که هم زمان با افزایش ضریب نفوذ و سرعت اینترنت در سر تا سر کشور مان، یکی از بهترین فرصت های کسب و کار و یکی از آینده دار ترین روش های آموزش است . مهم ترین مزیت آموزش آنلاین و مجازی نسبت به آموزشگاه های سنتی در این است که مشتریان آن ها به منطقه و شهر آموزشگاه محدود نمی شوند و هر کس در هر نقطه ای از کشور و حتی جهان می تواند از خدمات آموزشی آن ها استفاده کند .
بنابراین امکانات لازم برای آموزش های مجازی می تواند هم به صورت مستقل در قالب یک سایت اموزشگاهی طراحی شود . امکاناتی چون تعریف دوره های آموزشی رایگان و تعریف دوره های آموزشی با اخذ شهریه یا حق اشتراک و کلاس های مجازی با قابلیت گفتگوی آنلاین استاد و فراگیران . همچنین امکان برگزاری آزمون های آنلاین و …

طراحی سایت اموزشگاه برای چه کسانی کاربرد دارد ؟

تمامی مؤسسات و مراکز آموزشی، مهد کودک  ها، مدارس، کلاس های زبان، کلاس های کنکور، معلمان و اساتید می توانند از وب سایت های آموزشی و اموزشگاهی برای کار و فعالیت های خود استفاده کنند . همچنین دانشجویان و سایر افرادی که دانش و مهارت خاصی دارند و علاقمند به آموزش آن به دیگران هستند می توانند یک سایت آموزشی راه اندازی کنند و از طریق آن ضمن ارائه دانش و تجربیات خود به دیگران، تخصص و برند شخصی خود را نیز مطرح کنند .

امکانات سایت موسسات آموزشی حرفه ای میتوان شامل موارد زیر باشد :

  1. تاریخچه و معرفی آموزشگاه
  2. ثبت نام آنلاین و پرداخت شهریه کلاس ها، دوره ها و… از طریق سایت موسسه آموزشی
  3. برگزاری آزمون های مختلف تستی و تشریحی به صورت آنلاین و از طریق وب‌ سایت
  4. اخبار آموزشگاه و اخباری که مرتبط باشد
  5. نمایش دوره های آموزشی
  6. معرفی و فروش کتاب ها و جزوات آموزشی
  7. دریافت کارت ورود به آزمون
  8. دانلود پاورپوینت اساتید و نمونه سوالات امتحانی
  9. دانلود ویدیو های آموزشی
  10. گالری تصاویر از موفقیت های آموزشگاه و از فضای اموزشگاه
  11. سیستم درج کامنت و نظرات کاربران در زمینه های مختلف
  12. معرفی اساتید و فراگیران منتخب
  13. دریاره ما
  14. نمودار روند آموزشی
  15. سازگاری با موبایل
  16. انجمن گفتگو برای گفتگوی بیشتر فراگیران
  17. ارسال مطلب و اطلاعیه
  18. بخش مقالات
  19. جستجوی ساده
  20. خبرنامه ایمیلی
  21. قوانین و سیاست ها
  22. پروفایل کاربری دانش آموزان
  23. پروفایل کاربری پرسنل
  24. عضویت در سایت
  25. معرفی به دوستان
  26. جستجوی پیشرفته
  27. خبرنامه پیامکی
  28. تقویم آموزشی و برنامه هفتگی
  29. ارائه آنلاین دروس
  30. و سایر امکانات درخواستی

چرا دهکده وب

  • طراحی اختصاصی و حرفه ای گرافیک سایت با توجه به سلایق شما
  • امکان توسعه ی امکانات سایت پس از تحویل
  • استفاده از به روز ترین فناوری ها مثل : html5 ،css3 ، php7 و Laravel 5.5
  • دارای فایروال امنیتی قوی
  • آموزش وب سایت به صورت حضوری در شرکت و فیلم آموزشی
  • اجرای قالب واکنش گرا (ریسپانسیو)
  • استفاده از پروتکل های امن ” HTTPS ” و گواهینامه های دیجیتال SSL
  • مشاوره مراحل اخذ نماد الکترونیکی و درگاه پرداخت آنلاین
  • امکان ایجاد فیلد های اختصاصی جهت هر نوع محصول
  • طراحی اپلیکیشن اندروید و IOS
  • طراحی حرفه ای بر اساس نیاز مشتری
  • طراحی سایت با رعایت اصول سئو
  • استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا
  • وجود افراد متخصص و خلاق
  • کانفینگ امنیتی و افزایش سرعت سایت
  • پشتیبانی و مشاوره تخصصی رایگان

شرکت طراحی سایت در مشهد به فراوانی یافت می شود اما پیدا کردن شرکتی مطمئن با عملکرد خوب کار بسیار سختی است . ما به شما این قول را می دهیم که در طی روند طراحی وب سایت برای شما تمام خواسته ها و نگرش ها و ایده های شما را پیاده سازی کینم تا باعث جلب رضایت شما شود . پس برای پیشرفت در کسب و کار خود و داشتن بازار و سهمی در فضای دیجیتال بدون محدودیت همین حالا با شماره تلفن های موجود در سایت ما تماس گرفته و رنگ جدیدی به تجارت خود ببخشید .

از زمانی که برای مطالعه ی این مقاله گذاشتین از شما ممنونیم . از دیگر مقالات ما دیدن فرمایید . همچنین در صورت تمایل به اقدام برای طراحی سایت با شماره های موجود در سایت ما تماس حاصل فرمایید .

 

به اشتراک بگذارید!
پرستو بخشی

پرستو بخشی

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.
طراحی سایت تجهیزات پزشکی

طراحی سایت تجهیزات پزشکی

با کشفیات و اختراعات جدید علوم مختلف پیشرفت چشم گیری داشتند حتی باعث توسعه صنعت و تکنولوژی شده اند . این اتفاق در زمینه های مختلف بازتاب داشته است و حوزه تجهیزات پزشکی را می توان یکی از بخش های مهم این تحولات دانست . بدین منظور تصمیم گرفتیم تا راجب به طراحی سایت تجهیزات […]

امکانات طراحی سایت کلینیک

امکانات طراحی سایت کلینیک

در بخش قبلی راجب به طراحی سایت کلینیک و اینکه چه ویژگی هایی داشته باشد، شامل چه چیز هایی می شود، طراحی سایت از نظر گرافیک و سئوی ان، با چه اهدافی تشکیل شود و غیره . اما در این بخش از مقاله به امکانات طراحی سایت کلینیک که می توان در سایت قرار داد […]

طراحی سایت زیبایی و ارایشی

طراحی سایت زیبایی و ارایشی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش کاربران انلاین در فضا های مجازی، شیوه ی اکثر کسب و کار ها تغییر کرده است . روش های نوینی برای اداره ی کسب و کار ها و درامد زایی بوجود امده است . یکی از این روش ها راه اندازی فروشگاه خودتان در اینترنت است . برای راه یابی به […]

اشتباهات رایج در طراحی سایت 1

اشتباهات رایج در طراحی سایت 1

در بستر گسترده ی اینترنت رقابت شدیدی در بین وب سایت های موجود به چشم می خورد . قطعا برای پیروزی در این رقابت و جلو زدن از رقیبان شما باید یک وب سایت عالی و بی نقص داشته باشید . در این مقاله قصد داریم تا در مورد اشتباهات رایج در طراحی سایت برای […]

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.