051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » سئو و بهینه سازی سایت » بازاریابی دیجیتال » روش های کسب درامد از طراحی سایت قسمت2
روش های کسب درامد از طراحی سایت قسمت2
بازاریابی دیجیتال, بهبود کسب و کار, طراحی سایت 5 ژانویه 2019

روش های کسب درامد از طراحی سایت قسمت2

پرستو بخشی پرستو بخشی

روش های کسب درامد از طراحی سایت قسمت2

در این سری از مقالات قصد داریم 7 تا از بهترین روش های کسب درامد از طراحی سایت را که هر کسی، حتی بدون داشتن دانش تخصصی در این زمینه می تواند انجام دهد را خدمت شما معرفی کنیم . اگر همان طور که برایتان شرح می دهیم عمل کنید قطعا به نتیجه ی مطلوبی می رسید .

این مقاله به علت طولانی بود به چند قسمت تقسیم شده است تا شما کاربران عزیز راحت تر بتوانید به مطالعه ی ان ها بپردازید . در مقاله ی روش های کسب درامد از طراحی سایت قسمت1 راجب به چگونگی کسب درامد از طریق راه اندازی وب سایت فروشگاهی پرداختیم . اگر قصد دارید تا از این روش وارد عرصه ی تجارت الکترونیک شوید و سوالاتی در ذهنتان دارید به شما پیشنهاد می کنیم برای مطالعه ی ان اینجا کلیک کنید .

در این بخش به شرح یکی دیگر از روش های کسب درامد از طراحی سایت می پردازیم . عنوان این روش کسب درامد از طریق ازاد کاری است که در ادامه به چگونگی ان می پردازیم . از شما خواهشمندیم که در مطالعه ی این مطلب صبور باشید و موارد گفته شده ار با دقت برسی کنید . به طور کلی روش هایی که می توانید به کمک ان ها به کسب درامد بپردازید در زیر اماده است .

معرفی روش های کسب درامد از طراحی سایت :

  • طراحی سایت فروشگاه انلاین
  • ازاد کاری
  • طراحی سایت مشاوره
  • طراحی سایت فروش محصولات دیجیتالی
  • همکاری در فروش
  • طراحی سایت با عضویت ویژه
  • طراحی سایت تبلیغات
ازاد کاری

کسب درامد از طریق ازاد کاری

افرادی که به دنبال را های کسب درامد از طریق اینترنت هستند اکثرا با این ذهنیت وارد این عرصه می شوند که کسب درامد از اینترنت و از طریق راه اندازی وب سایت یعنی این که به سرعت به درامد رسیدن و سریع ترین روش کسب درامد . اما این گونه نیست شما برای کسب درامد از طراحی سایت نیز باید وقت بگذارید، اما نه به اندازه ای که در کسب و کار های سنتی و فیزیکتان وقت می گذاشتید . اما روش هایی هم هستند که نیاز به زمان کمتری دارند .

ازاد کاری یا Freelancing روشی است که در ان می توانید با زمان کم تری نسبت به دیگر روش ها به کسب درامد از طراحی سایت بپردازید . در واقع ازاد کاری یا همان freelancing به معنی انجام پروژه های مختلف افراد، توسط شخص شما است . یعنی اگر شما در زمینه ی خاصی مهارت، دانش یا تخصص دارید می توانید انجام پروژه های مختلف را به دست گرفته و بعد از انجام آن کار هزینه ای را دریافت کنید .

چگونگی کسب درامد از طراحی سایت به کمک Freelancing

برای مثال ممکن است شما در زمینه ی گرافیک تخصص داشته باشید، می توانید برای کسب درامد بیشتر از این تخصصتان در اینترنت هم بهره ببرید . در واقع می توانید با استفاده از دانش و مهارت خود پروژه های افراد را دریافت کرده و آن ها را انجام داده و پس از پایان کار پول خود را دریافت کنید . وب سایت های بزرگ زیادی هستند که در این حوزه مشغول به فعالیت اند . برای مثال می توانید به وب سایت های پونیشا و پارس کدرز سر بزنید . فعالیت این وب سایت ها به این صورت است که بین درخواست کننده پروژه و انجام دهنده آن واسطه می شوند .

این موضوع را هم باید بدانید که کلا در فضای اینترنت رقابت زیاد است . پس باید خیلی حرفه ای عمل کنید و با خلاقیت خودتان از ان ها پیشی بگیرید . می توانید با راه اندازی وب سایت خود و قرار دادن نمونه کار هایتان و همچنین افزایش بازدید کننده و افزایش اعتبار خود نزد آن ها به راحتی در طول ماه پروژه های فراوانی دریافت کرده و به کسب درامد از طراحی سایت خود بپردازید .

روش های کسب درامد از طراحی سایت

دو نکته مهم در مورد کسب درامد از طراحی سایت به کمک ازاد کاری :

داشتن مهارت و یا تخصص :

برای این کار در قدم اول شما باید مهارت و یا تخصصی برای ارائه کردن و انجام پروژه های کاربران داشته باشید و یا به عبارتی چیزی برای ارائه داشته باشید . می توانید برای نشان دادن مهارت و تجربه ی خود نمونه کار های خود را در وب سایتتان قرار دهید و برای انجام پروژه ها زمان بگذارید . توصیه می کنم که مقاله ایی که راجب به طراحی سایت نمونه کار است را مطالعه کنید .

به روز باشید :

نکته ی دوم این است که شما باید همیشه به روز و در حال یاد گیری باشید تا مشتریانتان را بتوانید حفظ کنید . همچنین در این روش درامد اتوماتیک و منفعل نخواهید داشت و برای کسب درآمد نیاز به حضور همیشگی شما هست .

امیداوریم که از مطالب ارائه شده در زمینه ی روش های کسب درامد از طراحی سایت راضی باشید . از زمانی که برای مطالعه ی این مقاله گذاشتید از شما ممنونیم . اگر از مطالب لذت برده اید به دیگر مقالات ما در زمینه طراحی سایت و سئوی سایت و گرافیک سایت و مقالات وردپرس سر بزنید . همچنین اگر مطالب برای شما مفید بود از شما درخواست میکنیم تا ان را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید .

در صورتی که احساس کردید مطلب کامل نیست و یا این که شما موارد دیگری را هم در زمینه ی روش های کسب درامد از طراحی سایت می دانید ما را مطلع کنید .

به اشتراک بگذارید!
پرستو بخشی

پرستو بخشی

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.
راه اندازی وب سایت اولین گزینه برای حضور در فضای آنلاین

راه اندازی وب سایت اولین گزینه برای حضور در فضای آنلاین

حضور در دنیای دیجیتال و داشتن یک جایگاه مناسب در این فضا باعث ارتقای کسب و کار شما می شود . بودن در این فضا مزایای زیادی را برای شما به همراه دارد برای مثال : شناخت دقیق مخاطب، آگاهی از موقعیت جغرافیایی، امکان آنالیز و بهینه‌ سازی، هدفمندی و مشخص بودن نرخ بازگشت سرمایه […]

روش های کسب درامد از طراحی سایت قسمت4

روش های کسب درامد از طراحی سایت قسمت4

به علت گسترده بودن بستر اینترنت و پتانسیل ئرامد زایی بالایی که دارد و همچنین موفقیت کسب و کار های بسیاری در زمینه ی تجارت الکترونیک تصمیم بر ان گرفتیم که راجب به راه ها و روش های کسب درامد از طراحی سایت مطلبی برای شما کاربران عزیز ارائه دهیم . این مطلب بخش چهارم […]

ویژگی ها و امکانات وردپرس 5

ویژگی ها و امکانات وردپرس 5

وردپرس توانسته است بیش از 30 درصد از سهم بازار سیستم‌ های مدیریت محتوا را در سراسر وب به خودش اختصاص بدهد که بیش از 72 درصد سایت‌ های جهان با این سیستم مدیریت محتوا ساخته شد ه‌اند . برای این که با این سیستم مدیریت محتوا بیشتر آشنا بشید پیشنهاد می‌ کنم حتما سری […]

Footer چیست ؟

Footer چیست ؟

Footer وب سایت در بخش پایینی سایت قرار دارد . در Footer معمولا محتوای یکسانی قرار می دهند برای مثال : قانون کپی رایت، اطلاعات تماس و اطلاعات حقوقی به علاوه چندین لینک به قسمت های اصلی سایت است . اما شما نمی توانید هر چیز الکی را در Footer قرار دهید و برعکس افرادی […]

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.