051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » طراحی سایت » طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی
طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی
طراحی سایت 6 اکتبر 2018

طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی

پرستو بخشی پرستو بخشی

طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی

طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی

امروزه با استفاده از اینترنت در همه ی جوانب زندگی به صورت روزمره و با پیشرفت علم طراحی سایت اکثر تجارت ها و کسب و کار های دنیا بصورت اینترنتی فعالیت میکنند . مخصوصا از این روش نوین در کسب و کار های فروشگاهی استفاده میشود . این موضوع مزایای زیادی دارد که  یکی از مهم ترین مزیت های ان بهتر و بیشتر دیده شدن است . در حال حاضر اکثریت جامعه مدت زمان زیادی را به فضا های مجازی و وب گردی اختصاص می‌دهند . پس چه بهتر که شما در چنین جایی بدرخشید . صنعت لوازم خانگی جزو پر درآمد ترین صنایع کشور مان محسوب می شود و رقابت در این عرصه زیاد است . اگر شما در این صنعت در حال فعالیت هستید می توانید با طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی خود فرصت های نابی را برای خودتان ایجاد کنید .

فواید طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی

  1. صرفه جویی در زمان و توان

شما با طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی شرایطی را ایجاد می‌ کنید تا بازدید کنندگان از محصولات با کیفیت و متنوع شما دیدن کنند . در صورتی که هیچ احتیاجی به حضور شما برای معرفی اطلاعات و خدمات لوازم نیست . شما می توانید اطلاعات و مشخصات و جزئیات کالا را مثل مدل رنگ سایز و غیره را برای بازدید کنندگان به نمایش بگذارید بدون اینکه احتیاج باشد ساعت ها برای آن ها توضیح دهید . مشتریان می توانند تمام اطلاعات و توضیحات و عکس های با کیفیت شما را که از تمام جوانب محصول گرفته شده ببینند و خرید کنند .

2. انجام سفارش در تمام ساعات روز

وقتی شما با طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی به تجارت خود مشغول هستید این امکان فراهم می‌ شود که مشتریان ۲۴ ساعته به سایت شما و محصولاتتان دسترسی داشته و خرید کنند . تصور کنید شما با این کار می توانید حتی در روز های تعطیل هم کسب درآمد کنید برای شما این کار بسیار جذاب و پر سود خواهد بود .

3. دستیابی به بازار مصرف های متنوع

وقتی شما محدود به مکانی نباشید نه تنها می‌ توانید مشتری های در منطقه خود بلکه در دیگر شهر ها و منطقه ها هم داشته باشید و از آن ها هم سفارش بگیرید .

4. کاهش برخی هزینه های اضافی

شما با طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی می توانید از شر برخی هزینه‌ های اضافی خود خلاص شوید تا بیشتر سود کنید . مثلاً یکی از این هزینه های الکی پرداخت هزینه واسطه ها است . شما با طراحی سایتی برای محصولات خود دیگر احتیاج به پرداخت پول برای تبلیغات آن ندارید . همچنین هزینه‌ های حمل و نقل هم کاهش می یابد .

نمونه طراحی سایت فروشگاهی لوازم خانگی

امکانات طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی

  • امکانات طبقه بندی محصولات برای دسترسی سریع مشتریان
  • پر فروش ترین،جدید ترین و پیشنهاد ویژه
  • امکان پرداخت آنلاین توسط درگاه های بانکی معتبر
  • اخبار و مقالات مرتبط با بازار هدف و صنعت لوازم خانگی
  • گالری عکس و فیلم برای روش مناسب نصب و استفاده درست از لوازم خانگی
  • نمایندگی ها و خدمات پس از فروش
  • امکان نظر دهی بازدید کنندگان
  • امتیاز دهی به هر کالا
  • اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • مشخصات تولید
  • شرکت سازنده به همراه تصاویر
  • استفاده از کلیپ های آموزشی به منظور اطلاعات دهی و جذابیت بیشتر سایت
  • امکان سفارش اینترنتی کالای انتخابی در سایت
  • سهل و آسان بودن کار با منو ها و عدم سردرگمی مشتری
  • ایجاد تسهیلات اعطای تخفیف به مشتری

و بسیاری از امکانات دیگر که به طراحی سایت شما جذابیت می دهد .

اگر طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی حرفه ای باشد

اگر طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی شما کامل باشد و دارای تمامی امکانات لازم برای مشتری باشد تا حدودی فرصت های فروش را برای شما افزایش می دهد . اما این به تنهایی خیلی موثر نیست . در صورتی این فعالیت برای شما درآمد چشمگیری خواهد داشت که سایت شما جزو پر بازدید ترین سایت ها در موتور های جستجو نظیر گوگل باشد . برای رسیدن به این موقعیت نیاز است که سایت شما سئوی مناسب و بالایی داشته باشد .

منظور از این مطلب این است که کیفیت درون سایت به حدی خوب و بالا باشد که، زمانی که کاربران در گوگل به دنبال فروشگاهی برای تهیه لوازم خانگی خود می گردند سایت شما را در نتایج جستجوی گوگل مشاهده کنند و این باعث افزایش بازدید کاربران از سایت شما می شود و فرصت های بیشتری برای شما ایجاد می شود .

تصور کنید آن بازدید کنندگان از سایت شما خوششان بیاید و آن ها به مشتری تبدیل می‌ شوند و اما این آخر ماجرا نیست بلکه آن ها برای اینکه دوستانشان هم از سایت با کیفیت شما استفاده کنند لینک سایت شما رادر بین عزیزانشان پخش می کنند و این خودش ایجاد فرصت و مشتری‌ های جدید است .

طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی تجارت برد – برد

شما با طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی از هزینه‌ های اضافی، اتلاف زمان و توان، درگیر بودن در محدودیت های زمانی و مکانی، انبار داری و غیر خلاص می‌ شوید . در مقابل هم مشتریان کالا های شما را با کیفیت خوب و قیمت مناسب خریداری می‌ کنند . این یک فعالیت برد – برد است . هم مشتری و هم شما از خرید و فروش خود بسیار راضی و خرسند خواهید بود .

لطفاً برای اطلاعات بیشتر و رونق بخشیدن به کسب و کارتان با شماره تلفن های موجود در سایت ما تماس حاصل فرمایید .

از زمانی که برای مطالعه ی این مقاله گذاشتیذ از شما مچکریم . لطفا دیگر مقالات ما را که در مورد طراحی سایت و سئوی سایت است مطالعه کنید .

به اشتراک بگذارید!
پرستو بخشی

پرستو بخشی

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.
راهنمایی برای موفقیت در سئو – بخش 1

راهنمایی برای موفقیت در سئو – بخش 1

عوامل زیادی میتواند شما را برای موفقیت در سئو راهنمایی کند که مهم ترین آنها را با زبانی ساده در ادامه این مطلب بیان کرده ایم .با ما همراه باشید .همچنین شما میتواند برای مشاهده ادامه این مطلب بر روی کلمه موفقیت در سئو کلیک نمایید .و از ادامه ی آموزش های سئو ما در […]

انتقال سایت از جوملا به وردپرس بخش2

انتقال سایت از جوملا به وردپرس بخش2

این مطلب در ادامه ی بخش اول مقاله ی ” انتقال سایت از جوملا به وردپرس “ نوشته شده است . در بخش اول به این موضوعات پرداختیم : برای انتقال سایت از جوملا به وردپرس در مراحل اول باید یک وب سایت وردپرسی ایجاد کنید و سپس یک افزونه نصب کنید . این که […]

کسب درامد با طراحی سایت فروشگاهی

کسب درامد با طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مزایای زیادی هم برای کاربران و مشتریان و هم برای صاحبین ان دارد . یکی از این موارد جذاب کسب درامد با طراحی سایت فروشگاهی با شیوه های متفاوت است . در ادامه به این موارد می پردازیم . نکات کسب درامد با طراحی سایت عبارتند از : خوده طراحی سایت […]

چگونه بک لینک های اسپم را از بین ببریم ؟

چگونه بک لینک های اسپم را از بین ببریم ؟

لینک ها همیشه جز مهم ترین عوامل موثر سئو در رتبه بندی سایت ها در موتور های جست و جو بوده اند . یکی از وظایف سئو کاران برسی و انالیز بک لینک های سایت و از بین بردن بک لینک های اسپم است . به این کار Disavow کردن بک لینک های اسپم می […]

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.