051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » طراحی سایت » انواع طراحی سایت » طراحی سایت تجارت الکترونیک بخش1
طراحی سایت تجارت الکترونیک بخش1
انواع طراحی سایت, طراحی سایت 28 فوریه 2019

طراحی سایت تجارت الکترونیک بخش1

پرستو بخشی پرستو بخشی

طراحی سایت تجارت الکترونیک بخش1

طراحی سایت تجارت الکترونیک بخش1

زمانی که تجارت الکترونیک پا به عرصه گذاشت، کسب و کار ها رنگ تازه ای گرفتند . در واقع به کسب و کار ها مفهوم جدیدی از تجارت را نشان داد . طراحی سایت تجارت الکترونیک یکی از بهترین و موثر ترین راه کار ها برای ورود به دنیای جدید تجارت الکترونیک است . در این مقاله ما به موارد زیر می پردازیم :

  1. ویژگی های ان
  2. قوانین ان
  3. امکانات موجود در ان
  4. اهمیت و مزایایی که برای ما دارد
  5. سئوی ان

ویژگی ها

  • زمان LOAD ، اندازه صفحات و سیستم هدایت بازدید کننده در سایت
  • استفاده کمتر از عوامل گرافیکی
  • استفاده از CSS) cascading style sheet)
  • شکستن سایت به جدول های کوچک تر
  • استفاده از نقشه سایت
  • محتویات غنی
  • عنوان صفحات
  • استفاده آسان برای کاربر
  • امنیت سایت
  • صفحه تشکر از خریدار

قوانین

همیشه رعایت اصول و قوانین باعث بهتر انجام شدن کار می شود . در مورد این گونه وب سایت ها نیز این موضوع بسیار مهم است . اگر قوانینی که در ادامه به ان ها می پردازیم را به درستی در وب سایت رعایت کنیم قطعا تاثیرات مثبت زیادی را بر روی سئو و بهینه سازی سایت می گذاریم .

سرعت لود صفحات

سرعت وب سایت ها همیشه موضوع مهمی در زمینه ی طراحی سایت بوده است . از ان جایی که تمامی افراد جامعه در ایران به اینترنت پر سرعت درسترسی ندارند باید وب سایتتان را به گونه این طراحی کنید که سرعت لود شدن سایت به حداکثر میزان خود برسد . از این جهت میزان سرعت لود شدن سایت به یک معیار برای موتور های جست و جو تبدیل شده است .

موتور های جست و جو بنا بر سرعت سایت، به ان ها امتیاز و رتبه می دهند . شما باید برای این که همیشه رتبه ی بالایی داشته باشید با الگوریتم های گوگا خودتان را سازگار کنید .

طراحی سایت تجارت الکترونیک

استفاده از تصاویر مناسب در طراحی سایت تجارت الکترونیک

تصاویر در طراحی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است و باید بر اساس اصول و ضوابط موتور های جستجو در طراحی سایت استفاده شوند .

نقشه سایت در طراحی سایت تجارت الکترونیک

وجود نقشه سایت در طراحی سایت تجارت الکترونیک یکی از ملزومات این امر می باشد . نقشه سایت در این گونه وب سایت ها علاوه بر راهنمایی بازدید کنندگان و مراجعه کنندگان سایت، برای موتور های جستجو نیز مهم بوده و نقش زیادی در رتبه بندی سایت در نتایج موتور های جستجو دارد .

محتویات طراحی سایت تجارت الکترونیک

محتوای یک وب سایت است که معنت و مفهوم سایت را به کاربران نشان می دهد . در واقع می توان به جرئت گفت که مهم ترین بخش در طراحی سایت مطالب و محتوای وب سایت می باشند . محتوای سایت ها هم برای کاربران و مخاطبان شما اهمیت زیادی دارد و هم برای موتور های جست و جو مهم است که میزان کیفیت ان ها در چه حد است ؟

این موضوع یکی دیگر از معیار هایی است که موتور های جست و جو به سایت ها بر اساس ان رتبه می دهند . پس باید مطالب شما جذاب ، واقعی ، و کاملا جدید باشند . یکی از چیز هایی که ضربه زیادی به سایت می زند استفاده از مطالب تکراری می باشد .

حال اگر برای طراحی سایت تجارت الکترونیک خود قدمی بر نداشته اید، لطفا با شماره تلفن های موجود در وب سایتدهکده وب تماس بگیرید . ما در شرکت طراحی و توسعه ی سایت دهکده وب با تیم پشتیبانی و مشاوره ی خود اماده ی کمک به شما هستیم . امیداوریم که از مطالب ارائه شده در زمینه ی طراحی سایت تجارت الکترونیک راضی باشید .

از زمانی که برای مطالعه ی این مقاله گذاشتید از شما ممنونیم . اگر از مطالب لذت برده اید به دیگر مقالات ما در زمینه طراحی سایت و سئوی سایت و گرافیک سایت و مقالات وردپرس و ایمیل مارکتینگ سر بزنید . همچنین اگر مطالب برای شما مفید بود از شما درخواست میکنیم تا ان را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید .

در صورتی که احساس کردید مطلب کامل نیست و یا این که شما موارد دیگری را هم در زمینه ی طراحی سایت تجارت الکترونیک می دانید ما را مطلع کنید .

به اشتراک بگذارید!
پرستو بخشی

پرستو بخشی

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.
طراحی سایت فروشگاه چای و قهوه

طراحی سایت فروشگاه چای و قهوه

یکی از دستاورد های اینترنت به مفهوم شبکه شدن فضای درون کامپیوتر ها و همچنین امکان به اشتراک گذاری اطلاعات در فضای اینترنت تحت عنوان سایت، طراحی سایت انواع فروشگاه های آنلاین است . با پیشرفت تکنولوژی هایی مانند شکل گیری بانکداری الکترونیک و پس از آن تجارت الکترونیک، بسیاری از خرید و فروش ها […]

معرفی نقش های کاربری در وردپرس

معرفی نقش های کاربری در وردپرس

معرفی نقش های کاربری در وردپرس یکی دیگر از بخش هایی است که باید در سری آموزش های صفر تا صد وردپرس با آن ها آشنا شوید . قطعا می دانید که در هر کاری نقش های متعددی حضور دارند و فعالیت می کنند . قاعدتا در وب سایت ها نیز به همین شکل است […]

همه چیز در مورد طراحی سایت با php بخش 2

همه چیز در مورد طراحی سایت با php بخش 2

در بخش اول این مقاله به، تعریف زبان برنامه نویسی php، شرح حقایقی در مورد طراحی سایت با php و قدرت زبان برنامه نویسی php پرداختیم . اما در این بخش می پردازیم به شرح انواع فریم ورک های php . قبل از این که به شرح انواع فریم ورک های php بپردازیم باید به […]

اهمیت سرعت در طراحی سایت

اهمیت سرعت در طراحی سایت

در این مطلب می پردازیم به اهمیت سرعت در طراحی سایت و این که اگر سرعت در طراحی سایت را بهینه سازی کنید چه مزایایی را برای شما به دنبال خواهد داشت . در واقع می خواهیم به شما نشان دهیم که با بهینه کردن سرعت در طراحی سایت چگونه می توان سئو را بهبود […]

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.