051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » سئو و بهینه سازی سایت » شبکه های اجتماعی » دلایل موفقیت YouTube چیست ؟
دلایل موفقیت YouTube چیست ؟
شبکه های اجتماعی 18 جولای 2020

دلایل موفقیت YouTube چیست ؟

افسانه آشفته افسانه آشفته

دلایل موفقیت YouTube چیست ؟

یوتیوب یکی از شبکه های اجتماعی است که غصه آن به امروز و دیروز ختم نمی شود این شبکه اجتماعی موفقیت زیادی را در این مدت کسب کرده است او از زمان راه اندازی خود که به چندیدن سال قبل بر می گردد و در ادامه آن را بیان خواهیم کرد دست از تلاش بر نداشته و همچنان جز شبکه های اجتماعی است که نمیتوانید کسی را پیدا کنید که آن را نشناسد انگار YouTube از ابتدا وجود داشته از همان آغاز اینترنت ، اما در واقع فقط از سال 2005 قبل از فروش در سال 2007 به قیمت 1.65 میلیارد دلار در سال 2007 بوده است. بسیاری از افراد از جمله خودم مجذوب این موفقیت و رشد شگفت انگیز در چنین مدت کوتاهی هستند. بسیاری از آنها از داستان یوتیوب الهام می گیرند.

بنیانگذاران YouTube چاد هورلی ، چپ ، استیو چن ، مرکز و جاوید کریم.

داستان موفقیت YouTube

داستان یوتیوب جالب و الهام بخش است و نشان می دهد که چگونه یک ایده عالی می تواند با استفاده از ویروسی و کلمه ماه بر همه پسران بزرگ غلبه کند و آنها را از بین ببرد.

یوتیوب

یوتیوب تقریباً مانند گوگل ، ایبی و مایکروسافت از یک گاراژ سرچشمه گرفت و در اوایل سال 2005 راه اندازی شد. بنیانگذاران چاد هورلی ، استیو چن و جاوید کریم همگی در طول زمان ملاقات با یک غول آنلاین پی پال با یکدیگر ملاقات کردند.

ظاهراً یک شب بچه ها ناامید شدند در حالی که سعی می کردند کلیپ ویدیویی را برای ایمیل بفرستند. در آن زمان آنها ایده یك سكوی اشتراک گذاری ویدیو را تدوین كردند. این فقط نشان می دهد که جمله قدیمی درست است. مشکلی را پیدا کنید و سپس یک راه حل ارائه دهید.

نام دامنه مارک تجاری YouTube

نام دامنه مارک تجاری یوتیوب در 14 فوریه 2005 ثبت شد و این سایت در ماه مه به صورت زنده انجام شد. بلافاصله YouTube موفقیت غم انگیز بود و اخبار سایت به صورت واژگانی منتشر شد و باعث رشد اولیه آن شد.

با شکسته شدن بنیانگذاران ، راه اندازی رسمی پس از تأمین بودجه 3.5 میلیون دلاری از Sequoia Capital ، در پایان سال 2005 آمد و پس از آن در ماه آوریل 2006 نیز 8 میلیون دلار دیگر درآمد. پهنای باند عظیم. این پول همچنین امکان افزودن ویژگیهای جدید را فراهم کرده و بر موفقیت و رشد آن افزود.

به طرز شگفت آور YouTube هنوز درآمد کسب نکرده است و در حال حاضر هیچ پولی برای تبلیغات اختصاص نمی دهد. آنها هوشمندانه با تشویق آن و اجرای آسان تبلیغاتی برای بینندگان سایت ، آن را بسیار هوشمندانه بازی کردند. بازاریابی ویروسی در بهترین حالت ، با ایده های ساده ای از جمله داشتن لینک های بسیار کوتاه (آسان برای ایمیل) به فیلم ها و ویژگی گفتن به یک دوست و احتمالاً بهترین ایده برای اجازه دادن فیلم ها به راحتی در پروفایل های شبکه های اجتماعی و سایر سایت های مارک دار جاسازی شده است. و به وب سایت YouTube وصل شد. ویژگی رای گیری ویدیویی نیز مانند صفحات نمایه کاربر ، احساس جامعه ایجاد کرد.

حیرت فیلم های آنلاین و توجه مطبوعات آنها حتی تبلیغات و کاربران بیشتری را به خود جلب کرد.

نام

YouTube و حق چاپ

البته همیشه در طول رشد شرکت بستر گل رز نبود. مسائل مربوط به حق چاپ در بسیاری از مواقع باعث شركت شده است و احتمالاً این كار ادامه خواهد یافت. اگرچه این سایت برای فیلم های ساخته شده توسط کاربر طراحی شده است ، اما مطالب کپی رایت زیادی بارگذاری شد که عامل اصلی رشد شگفت انگیز آنها بود.

یوتیوب با استفاده از منطقه بسیار خاکستری از بندرهای ایمن بندر ایمن DMCA با این موضوع بسیار هوشمندانه برخورد کرده است. که از مسئولیت فعالیت های کاربران خود برای ارائه دهندگان خدمات محافظت می کند. همانطور که از نظر قانون دیده می شود که در آن دسته قرار گیرند ، تا حدودی مورد حمایت قرار گرفته اند. تاکنون به هر حال

و بسیار هوشمندانه به جای اینکه سعی کنند صلیبی باشند و پاشنه های خود را حفر کنند ، که از بین بردن چندین شرکت دیگر (ناپستر هر کسی) بوده است ، آنها یک شعبه زیتون را به برخی از صاحبان حق نسخه برداری در قالب معاملات تقسیم درآمد گسترش دادند که به طور مؤثر مجوز بسیاری از محتوای.

یوتیوب نرم افزاری دارد

به عنوان مثال ، یوتیوب نرم افزاری دارد که می تواند موسیقی متن فیلم های ارسال شده توسط کاربران خود را شناسایی کند ، مالک حق نسخه برداری پس از درآمد تبلیغاتی که در کنار ویدیو اجرا می شود ، دریافت می کند.

این مشارکتها همچنین به هموار کردن راهی برای اتفاقات بعدی در آینده کمک کردند.

منبع: داستان محبوبیت در یوتیوب و چگونه همه شروع شد

یوتیوب
  • 5.2K بازدیدها مشاهده 8 Upvoters
  • پرسش های مرتبط
  • پاسخهای بیشتر در زیر
  • چگونه YouTube بسیار محبوب و موفق شد؟
  • چرا مبدل YouTube به MP3 کار نمی کند؟
  • چرا YouTube اینقدر محبوب است؟
  • دلیل موفقیت YouTube چیست؟
  • چرا YouTube اینقدر محبوب شده است؟ چگونه محبوبیت خود را حفظ خواهد کرد؟

YouTube به دو دلیل بزرگ موفقیت دلیل موفقیت YouTubeآمیز بود:

1) با گرد هم آوردن پیشرفتهای اخیر فن آوری ، این کار قبلاً بسیار دشوار بود. قبل از یوتیوب ، روش اشتراک گذاری ویدیو در وب اساساً “سلام ، این ویدئو را بررسی کنید! …. بافر …. بافر ….” و ve

در ابتدا پاسخ داده شده است: چرا YouTube موفق شد؟

هیچ پنهانی نیست که YouTube یک رسانه رسانه ای است که به طور مداوم در حال رشد است ، اما چه می شود این مورد را برای بینندگان جذاب کرد؟ من به عنوان یک دنبال کننده مشتاق YouTube ، به این فکر کردم که چرا به این نوع سرگرمی های مستقیم گره می زنم و چهار توجیه منطقی ارائه کردم.

متنوع محتوای گسترده:

YouTube یک پلتفرم ویدیویی برای مردم توسط مردم است ، که به اشتراک گذاردن مطالب منحصر به فرد با مخاطبان بزرگ را برای ایجاد کنندگان بسیار آسان می کند. سادگی این مفهوم میلیون ها سازنده محتوا را در سطح جهان به خود جلب کرده است که به نوبه خود طیف گسترده ای از مطالب را برای

1 – پخش کننده فیلم فلش

احتمالاً برای اکثر مردم سخت است که بخاطر بسپارند که ویدیوی آنلاین افتضاح قبل از فلش پخش کننده ویدیوی یکپارچه خود – که یوتیوب اولین سایت بزرگ استفاده از آن بود (که من از آن مطلع هستم) بود.

پخش

از ژانویه سال 1998 با پخش ویدئوی فریب خورده – وضعیت پشیمانی بود. 92٪ + در دسترس بودن افزونه Flash ، همراه با افزودن ویدیوی خوب (جاسازی شده) ، یک بستر باورنکردنی را برای مفهوم YouTube ایجاد کرده است.

2 – رمزگذاری اثبات ایدیوت

منطقه بزرگ دیگری که میخ زدند ، حل مسئله رمزگذاری / رمزگذاری بود – گرفتن ویدیو به قالب p

  • ادامه مطلب
  • پرسش های مرتبط
  • پاسخهای بیشتر در زیر
  • چرا موفقیت در YouTube خیلی سخت است؟
  • چگونه YouTube درآمد کسب می کند و سودآور باقی می ماند؟
  • آیا هنوز مردم در سال 2020 از اسکایپ استفاده خواهند کرد؟
  • YouTube چقدر موفق است؟
  • چه چیزی باعث موفقیت مدل کسب و کار YouTube می شود؟
  • تیم فنی قوی ، تصمیم گیری خوب و پشتوانه مالی محکم در اوایل کار.
  • ترافیک

نقاط عطف اصلی:

2005

  • فوریه – دامنه فعال شده است
  • آوریل – بارگذاری اول فیلم
  • ژوئن – راه‌اندازی رسمی
  • ژوئیه – عمده تغییرات محصول
  • آگوست – 2.8 میلیون بازدید کنندگان ماهانه
  • نوامبر – 3.5 میلیون نیویورک از Sequoia
  • دسامبر – یکشنبه تنبل (نمایش 1MN) بنر ، تبلیغات و آزمایش مسابقه

— پایان BETA — راه اندازی رسمی (8 میلیون فیلم در روز تماشا می شود)

2006

فوریه – فیلم روزانه 15 میلیون تماشا؛ 20،000 بار در روز بارگذاری شد (10min Limit Launched)
آوریل – اولین مشارکتهای فروش مستقیم (G4 ، Weinstein + 8MN)

آبیک آناند
، فیتی و دانشجوی سابق استنفورد.
پاسخ داده شده 17 فوریه 2010
در ابتدا پاسخ داده شده است: چرا YouTube موفق شد؟
کاملاً با کیت و ییشان بالا موافقت کنید – فراوانی فلش ، رضایت سریع و سریع بودن حلقه ویروسی مهم بود. من چند مورد دیگر را اضافه می کنم –

  1. تعداد زیادی فیلم وجود دارد که ویروسی شده اند ، و به طور معمول بسیاری از سایت های ویدیویی دیگر که نمی توانند بار را تحمل کنند ، خراب کردند. یوتیوب به طور معقول خوب رشد کرد ، و به سرعت مکان درک شده “برو به” برای محتوای ویدیوی محبوب تبدیل شد.
  2. کیفیت نوار کناری “فیلمهای پیشنهادی” کلید موفقیت آنها بود. من مطمئن نیستم که در چه مرحله آنها را اضافه کردند ، اما یکی از دوستان در گوگل به من می گفت که این تقریباً 75٪ است

واضح است که هیچ کس دوست ندارد نمایش مورد علاقه خود را از دست بدهد ، به خصوص هنگامی که شما قهرمانان کاریزماتیک دارید با قدرت های جادویی و قدرت مانند ابرقهرمانان می جنگید. شما مثل این هستید – “نگاهی بیندازید! بیایید ببینیم که چقدر از منظومه شمسی با آن سوراخ می شوید!”

به اشتراک بگذارید!
افسانه آشفته

افسانه آشفته

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.
ارائه گزارش سایت اسپم به گوگل بخش 3

ارائه گزارش سایت اسپم به گوگل بخش 3

برای خیلی از ما پیش آمده که هنگام وب گردی هایمان به سایت هایی برخورد کرده ایم و آنها را بسیار انباشه از تبلیغات دیده ایم و دیگر آنها را بازدید نکرده ایم و با ناراحتی به خاطر تبلیغات زیاد آنها را ترک کرده ایم و کلی حرص تان در آمده است. به این سایت […]

چگونه یک سایت زیبا ایجاد کنیم ؟ بخش 2

چگونه یک سایت زیبا ایجاد کنیم ؟ بخش 2

به سایت دهکده وب خوش آمدید همانطور که گفتیم شما توسط یک سازنده خوب میتوانید سایت خود را زیبا کنید و اندک هزینه ای بابت آن بپردازید و دیگر نیاز به طراح سایت نداشته باشید در این بخش میخواهیم در باره اینکه چگونه سازنده سایت خود را انتخاب کنید و بهترین سازنده سایت چه نوع […]

تفاوت زبان برنامه نویسی  php با ASP در چیست؟

تفاوت زبان برنامه نویسی php با ASP در چیست؟

در این مقاله ما به برسی یکی از پر تکرار ترین سوال های در زمینه ی برنامه نویسی با عنوان ” تفاوت زبان برنامه نویسی php با ASP چیست ؟ “ می پردازیم . مواردی که در ادامه می خوانید قابلیت ها و امکانات هر کدام از این زبان های برنامه نویسی برای شرح تفاوت […]

طراحی سایت مدیریت

طراحی سایت مدیریت

با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت و دسترسی همگان به ان، طراحی سایت برای انجام امور اهمیت زیادی پیدا کرده است . مخصوصا برای انجام امور مدیریتی ضرورت داشتن یک وب سایت بیشتر از هر زمان دیگر احساس می شود . مدیران شرکت ها می توانند با بهره گیری از طراحی سایت مدیریت از […]

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.