051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » سئو و بهینه سازی سایت » ارائه گزارش سایت اسپم به گوگل بخش 1
ارائه گزارش سایت اسپم به گوگل بخش 1
سئو و بهینه سازی سایت 20 جولای 2020

ارائه گزارش سایت اسپم به گوگل بخش 1

افسانه آشفته افسانه آشفته

ارائه گزارش سایت اسپم به گوگل بخش 1

به سایت دهکده وب خوش آمدید ما در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه ارائه گزارش سایت اسپم به گوگل آشنا کنیم شاید برای بسیاری از ما این سوال پیش آمده باشد که چرا یک سایت اسپم می شود و چرا نیاز به ارسال گزارش است ؟ اصلا منظور ما از سایت اسپم چیست ؟ منظور از سایت اسپم سایتی است که ایمیل هایی را به صورت ناشناس برای افراد ارسال می کند و معمولا هم ادعال می کنند افراد را به سرعت ثروتمند می کنند و بعضی از آنها هم قول می دهند محصولات یا خدمات جدیدی را برای افراد به ارمغان می آورند اما چرا نباید بی تفاوت از کنار این سایت ها بگذریم و باید آنها را گزارش دهیم ؟

سایت اسپم را گزارش دهید

بعضی از سایت ها هستند که از شما می خواهند ایمیلی را که برای شکما ارسال کرده اند را برای افراد دیگر ارسال کنید یا اینکه از وب سایت مشخصی دیدن کنید در دنیای اینترنت تمام ایمیل هایی که به صورت ناشناس برای شما ارسال می شوند و بعضی از آنها تجاری نیز هستند اسپم ” نامیده می‌شوند… اسپم معمولا باعث اذیت و ناراحتی افراد فعال در دنیای اینترنت می شود… به حد زیادی بازدهی شبکه و سرویس‌دهندگان ایمیل را تحت تاثیر قرار می‌دهد… و تنها یک امر باعث این رویداد خواهد شد این است که فرستندگان اسپم از هزینه بسیار پایین ایمیل استفاده می‌کنند…و صدهاهزار یا حتی میلیون‌ها ایمیل را در یک زمان ارسال می‌کنند…سوءاستفاده از سیستم های پیام رسانی الکترونیکی برای ارسال غیرقانونی پیام های انبوه. را به زبانی ساده اسپم می گویند

پیامد های ارسال پیامک سایت های اسپم

این حمله ها پهنای باند زیادی را می‌گیرد، صندوق‌های پستی را پر می‌کند و زمان خوانندگان ایمیل را تلف می‌کند…راه تشخیص این اسپم ها عناوین عجیب، غیرمنطقی و مضحکشان است…گوگل بهترین تجربه کاربری ممکن را دارد و در این زمینه نام تجاری معتبری را بدست آورده است…متأسفانه ، افراد بی پروا گاهی اوقات سعی می کنند از مارک گوگل برای کلاهبرداری از دیگران استفاده کنند…در اینجا چند کلاهبرداری رایج وجو دارد که می توانید از آنها جلوگیری کرده و گزارش دهید.

کلاهبرداری رایج سایت های اسپم

کلاهبرداری
  1. کلاهبرداری خاص
  2. کلاهبرداری Google Lotto
  3. کلاهبرداری پاپ آپ Google
  4. کلاهبرداری پشتیبانی Gmail Tech
  5. کلاهبرداری پشتیبانی فنی G Suite Tech
  6. کلاهبرداری در خرید خودرو
  7. کلاهبرداری جعل هویت Google AdWords
  8. کلاهبرداری پیشنهاد کار Google
  9. کلاهبرداری بازیابی حساب Google از طریق پیام کوتاه
  10. Google Top Places / SEO Scam
  11. صورتحسابهای جعلی Google Maps / SEO
  12. تماسهای تلفنی از طریق Google
  13. به روزرسانی فیش Gmail
  14. کلاهبرداری Google AdSense
  15. کلاهبرداری در پرداخت مالیات
  16. باج خواهی و
  17. اخاذی

فیشینگ و سایت اسپم

علائمی که می توان به وسیله آن سایت اسپم را تشخیص داد…گاهی میتواند این امر ساده باشد به عنوان مثال متوجه می شوید که علائم تجاری Google نادرست استفاده شده است ، حال باید این را در نظر بگیرید که چگونه می توانم آن را گزارش دهم؟
من متوجه سخت افزار جعلی گوگل شده ام ، چگونه می توانم آن را گزارش دهم؟

کلاهبردار

یا مثلا ایمیلی را که در یافت می کنید به شما می گوید در یک برنامه برنده شده اید و از شما اطلاعات شخصی شما را می خواهد در بعضی موارد کلاهبرداران همچنین از مقامات گمرکی یا مالیاتی جعل هویت می کنند از شما می خواهند تا اطلاعات اضافی ارائه دهید یا مبلغی را برای آزادی وجوه پرداخت کنید (مانند هزینه آزاد سازی پول ، مبادله ارز ، هزینه پیک یا حمل و نقل ، هزینه های مالیاتی و غیره).

فیشینگ:

فیشینگ نوعی کلاهبرداری آنلاین است…که در آن شخص سعی می کند قربانی را پیدا کند.…تا جزئیات حساس مانند نام کاربری ، رمز عبور یا جزئیات کارت اعتباری را به او بگویید و با یک نقاب بر چهره به عنوان یک نهاد قابل اعتماد در یک ارتباط الکترونیکی روبرو شود.

کلاهبرداری پاپ آپ Google

برای درک بهتر این نوع کلاهبرداری این مثال را در نظر بگیریدوقتی در حال کار کردن با گوشی همراه خود یا وب سایتی هستید…ناگهان بایک وبلاگ تبلیغاتی روبه رو می شویداین پنجره که باز شده ادعایی دارد که از این قرار می باشد شما هدیه ای را از Google کسب کرده اید و از شما خواسته می شود برای ادعای هدیه به چندین سؤال پاسخ دهید و شما به هیچ عنوان شک نخواهید کرد و خواهید گفت که این امکان وجود دارد که پاپ آپ ممکن است از شما بخواهد ایمیل یا سایر اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.

Google جوایز خود را در این قالب ارائه نمی دهد…و شما با تکمیل نظرسنجی یا وارد کردن اطلاعات شخصی خود ، جوایزی برنده نمی شوید. این پنجره را ببندید و اطلاعات شخصی خود را وارد نکنید.

گوگل

کلاهبرداری پشتیبانی Gmail Tech

“کمک! نمی توانم آدرس Gmail خود را به خاطر بسپارم. رمز من چي بود؟ ” بیشتر ما این اتفاق برایمان پیش آمده آیا به دنبال پشتیبانی Gmail Tech هستید؟
روش رسمی برای بدست آوردن پشتیبانی از Gmail از طریق سایت مرکز راهنمای Gmail وجود دارد…از وب سایت های شخص ثالث یا پاپ آپ هایی که ادعا می کنند پشتیبانی فنی برای Gmail و سایر محصولات Google ارائه می دهند معتبر تر خواهد بود

این مخاطبین و وب سایتهای آنها هیچ وابستگی به Google ندارند… و ممکن است ادعا کنند که می توانند کمک کنند تا مجدد به رمز عبور خود دسترسی پیدا کنید…همچنین سایر خدمات پشتیبانی مرتبط با Gmail ارائه دهند…علاوه بر این ، این سایتها ممکن است بگویند هزینه را هم بابت ارائه این خدمات به آنها پرداخت کنید Google برای بازیابی اعتبارنامه حساب خود یا تغییر گذرواژه‌شان ، کاربران را شارژ نمی‌کند.

شیوه جدید کلاهبرداری پشتیبانی Gmail Tech

در موارد دیگر ، این وب سایت ها ممکن است با شما تماس بگیرند و ادعا کنند که حساب Google شما به سرقت رفته است یا اینکه رایانه شما ویروس یا بدافزار دیگری روی آن است. Google پشتیبانی مبتنی بر تلفن را برای Gmail ارائه نمی دهد و این تماس ها وابسته به Google نیست.

این مخاطبین ممکن است شما را در تهیه نام کاربری و رمزعبور (اعتبار حساب) خود فریب دهند که این کار ممکن است منجر به به خطر افتادن حساب شما و “بازشدن” هزینه شما شود…اعتبار حساب خود را به کسی که وانمود می کند از Google هست ، ارائه ندهید.

اگر قبلاً با کلاهبرداری پشتیبانی Gmail Tech روبرو شده اید یا پرداختی ارسال کرده اید ، می توانید کلاهبرداری را به مقامات مربوط گزارش دهید.

اگر مکاتبات دریافتی شما از یک آدرس Gmail آمده است ، می توانید به حساب Gmail گزارش دهید تا به Google کمک کند تا نسبت به حساب های درگیر در این کلاهبرداری اقدام کند.

کلاهبرداری پشتیبانی فنی G Suite Tech

آیا به دنبال پشتیبانی G Suite هستید؟

از وب سایت های شخص ثالث یا پاپ آپ هایی که ادعا می کنند پشتیبانی فنی برای G Suite یا سایر محصولات Google ارائه می دهند ، آگاه باشید. این مخاطبین و وب سایتهای آنها هیچ وابستگی به Google ندارند و ممکن است ادعا کنند که می توانند کمک مجدداً تنظیم مجدد رمز عبور و همچنین سایر خدمات پشتیبانی مرتبط را ارائه دهند…علاوه بر این ، این سایتها ممکن است نیاز به ارسال هزینه خدمات پشتیبانی خود داشته باشند.

در موارد دیگر ، این وب سایت ها ممکن است با شما تماس بگیرند و ادعا کنند که حساب G Suite شما ربوده شده است یا اینکه رایانه شما ویروس یا بدافزار دیگری روی آن دارد. این تماسها به Google وابسته نیستند.

این مخاطبین ممکن است شما را در تهیه نام کاربری و رمزعبور (اعتبار حساب) خود فریب دهند که منجر به به خطر افتادن حساب شما و “بازشدن” هزینه شما می شود. اعتبار حساب خود را به کسی که قصد دارد از Google باشد ، ارائه ندهید.

برای مشاهده بخش دوم این مقاله اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید!
افسانه آشفته

افسانه آشفته

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.
هزینه طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

به جرات می توان گفت یکی از وسیع ترین بازه های هزینه خدمات را می توانید در حوزه طراحی سایت مشاهده کنید . هر شخص یا شرکتی که به این کار مشغول است، ملاک های خود را داشته و هزینه ی طراحی سایت ان ها بنابر خدماتی که ارائه می کنند متفاوت است . این بازه […]

وردپرس 5 با تغییرات جدید

وردپرس 5 با تغییرات جدید

سیستم وردپرس همیشه جز محبوب ترین و پر طرفدار ترین سیستم های سایت ساز و مدیریت محتوا یا همان  cms بوده است . اما موضوع مهمی که قصد داریم در این مقاله راجب به ان توضیحاتی را ارائه دهیم اپدیت جدید وردپرس است . این نسخه ی جدید که قرار بود در تایخ 28 ابان […]

شرکت طراحی سایت در مشهد

شرکت طراحی سایت در مشهد

شرکت دهکده وب در بین چندین شرکت طراحی سایت در مشهد خوش درخشیده و عملکرد قابل توجهی داشته است. درواقع این شرکت در بین تعداد زیادی شرکت طراحی سایت در مشهد انتخاب اول مشتریان بوده است. این شرکت با هدف پیشبرد و پیشرفت کسب و کار شما تحت مشاوره های حرفه ای، به شما کمک […]

ایده آل سازی 100٪ Google PageSpeed Insightsبخش 1

ایده آل سازی 100٪ Google PageSpeed Insightsبخش 1

آیا شما یک وب سایت جدید برای شرکت خود ایجاد کرده اید؟شما روز ها و هفته ها صرف ویرایش این سایت کرده اید ؟حال متوجه شده اید که یک مشکل وجود دارد ؟چه مشکلی برای سایت شما به وجود آمده ؟شما می فهمید که وب سایت جدیدشما به اندازه ای که باید سریع نیست و […]

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.