051 3894 5808
0915 435 6018
دهکده وب
طراحی سایت » سئو و بهینه سازی سایت » بهینه سازی محتوا » تولید محتوا چیست؟
تولید محتوا چیست؟
بهینه سازی محتوا 25 جولای 2018

تولید محتوا چیست؟

mary mary

تولید محتوا چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن اینترنت و فراگیر شدن علم وب گردی، فعالیت سایت ها بیشتر و بیشتر شده است، تولید محتوا یک بخش مهم نه تنها در مبحث سایت و سئو بلکه یک بخش مهم در جذب مشتری می باشد که باعث رشد شغلی و اطلاع رسانی درست می شود. امروزه کلمه ی تولید محتوا را زیاد شنیده اید، این موضوع باعث شده است که افراد زیادی به دنبال مزایا و ویژگی های مهم آن باشند و با موضوعات آن به طور کامل آشنایی پیدا کنند. سعی براین داریم که در این مقاله اطلاعات کاملی در مبحث تولیدمحتوا در اختیارتون بذاریم.

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا به مجموعه کارهایی گفته می شود که سبب انتقال مفاهیم به مخاطب است که شاید با خود تصور کنید که تولید محتوا تنها به متن نوشته شده اطلاق می شود، اما باید بدانید تولیدمحتوا انواع مختلفی دارد که شامل تولید محتوای متنی، تولیدمحتوای تصویری، تولیدمحتوای ویدئویی و تولیدمحتوای صوتی نیز می شود.

عده ی بسیاری تولید محتوا را بی ارزش می دانند اما در اصل تولیدمحتوا یک بخش با ارزش است و به گفته ی بیل گیتس “محتوا پادشاه است” پس فراموش نکنید تولیدمحتوای ناب خود یک مبحث مهم در رشد شغلی شما به حساب می آید.

تولید محتوا

امروزه مبحث تولید محتوا بیشتر در شرکت های طراحی سایت رایج شده است که در بخش سئو سایت طراحی شده بسیار کاربرد دارد و تولید محتوای ناب و خاص می تواند در سئو و بهتر نشان داده شدن خدمات شغلی موثر باشد. اما یک نکته ی مهم وجود دارد که تولید محتوا چگونه سبب در آمد بیشتر ما می شود؟ برای رسیدن به این جواب راه های بسیاری نیز وجود دارد که شامل فروش مستقیم، تبلیغات و… می باشد که هر کدام از روش ها بر اساس ویژگی هایی که دارند منجر به در آمد برای ما می شوند.

شاید برایتان سوال باشد که محتوای خود را چگونه به دست آوریم، این مبحث خود بسیار گسترده است اما توجه داشته باشید که برای تولید محتوا می توانید از مردم، شبکه های اجتماعی، گوگل و هر بخشی مطلب مورد دلخواه خود را به دست آورید اما باید دقت کنید که مطلب نوشته شده باید خاص خودتان باشد و مانند آن نباشد.

ویزگی های تولید محتوا

شناخت هدف و مخاطب

پیدا کردن موضوع مناسب و مفید

نحوه ی درست ارائه ی مطلب

نتیجه گیری

تولیدمحتوا هنری است که بسیار تخصصی و با ارزش می باشد که امروزه در شرکت های طراحی سایت رایج شده است و از اهمیت بالایی برخوردار است، اهمیت تولید محتوا به اندازه ای می باشد که می توان به عنوان ستون یک سایت آن را نام برد.

به اشتراک بگذارید!
mary

mary

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را هم بخوانید.
استفاده از شبکه های اجتماعی سومین راه برای حضور آنلاین

استفاده از شبکه های اجتماعی سومین راه برای حضور آنلاین

در مطالب قبلی راجب به حضور آنلاین توضیحاتی را دادیم و گفتیم که راه های زیادی برای آن وجود دارد . قرار بر این شد تا ما 4 تا از مهم ترین راه های حضور آنلاین را برای شما کاربران عزیز شرح دهیم و موارد حاشیه ای آن بپردازیم . سومین روش حضور آنلاین که […]

نرخ کلیک چیست ؟

نرخ کلیک چیست ؟

نرخ کلیک موضوعی است که در زمینه ی سئوی سایت و دریافت رتبه های بهتر در گوگل اهمیت فراوانی دارد . شما به کمک برخی از الگوریتم های گوگل مانند الگوریتم RankBrain می توانید تاثیر نرخ کلیک بر سئو سایتتان را مشاهده و برسی کنید . در ادامه به شما خواهیم گفت که نرخ کلیک […]

نکات مهم در گرافیک وب سایت

نکات مهم در گرافیک وب سایت

گرافیک وب سایت اولین برخورد کاربران و مشتریان با نام تجاری و برند شما است . طراحی گرافیک وب سایت مشتری را به کند و کاو بیشتر در وب سایت و کسب و کار شما ترغیب می‌ کند . گرافیک وب سایت به طور خاص، با هنر گرافیک تفاوت دارد . طراحی گرافیک وب سایت […]

تاثیر طراحی گرافیک وب سایت در موفقیت کسب و کار

تاثیر طراحی گرافیک وب سایت در موفقیت کسب و کار

اهمیت و تاثیر طراحی گرافیک وب سایت در موفقیت کسب و کار از ان جا نشات می گیرد که بازگو کننده ی تصویر برند شما در فضای آنلاین است . اگر مقوله ی طراحی گرافیک را جدی بگیریم و از ان به درستی و طبق اصول در روند طراحی وب سایت استفاده کنیم می تواند […]

هنوز دیدگاهی ثبت نشده!

دیدگاه خود را درباره این مطلب ارسال کنید!

خبرنامه دهکده وب

در خبرنامه دهکده وب عضو شوید و مطالب مفید را در ایمیل خود دریافت کنید.